paskudne nalepki

1. Data: 2007-04-20 11:38:05

Temat: paskudne nalepki
Od: "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie jakieś skuteczne sposoby na pozbycie się nalepek z naczyń i innych
kuchennych akcesoriów ??
Właśnie walczyłam z paskudztwem na nowej misce, niestety, ślad po kleju na
spodzie poza zasięgiem :((

pozdrawiam

Magda

2. Data: 2007-04-20 11:43:12

Temat: Re: paskudne nalepki
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Madzik wrote:

> Macie jakieś skuteczne sposoby na pozbycie się nalepek z naczyń i
> innych kuchennych akcesoriów ?? Właśnie walczyłam z paskudztwem na
> nowej misce, niestety, ślad po kleju na spodzie poza zasięgiem :((

Są specjalne środki, które rozpuszczają kleje. Tzw. label remover,
najczęściej w spraju. Psikasz takim czymś obficie na nalepkę,
zostawiasz na kilka minut potem sama odpada, a klej ścierasz bez
problemu.

Zajebista sprawa. :)

Chyba najłatwiej dostać w sklepach komputerowych czy typu Media Markt
tam gdzie są środki czystości dla sprzętu...

--
+ ' .-. .
, * ) )

3. Data: 2007-04-20 12:44:57

Od: "Antek Laczkowski" <a...@p...wyrzuc.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-04-2007 o 13:38:05 Madzik <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał(a):

> Macie jakie? skuteczne sposoby na pozbycie si? nalepek z naczy? i innych
> kuchennych akcesoriów ??
> W?a?nie walczy?am z paskudztwem na nowej misce, niestety, ?lad po kleju
> na
> spodzie poza zasi?giem :((

Jeżeli nie da się tego wygotować, to może: spsikanie dezodorantem
(alkoholowym) albo kilka kropel zmywacza do paznokci (aceton)?
następnie wycierać, np. papierem toaletowym ?
Płyn do mycia okien też może to zmyje (po namoczeniu) ?.

Zdecydowanie **nie** środki typu 'domestos' i inne zasadowe.

Polecałbym wymoczenie, wygotowanie przez kilkanaście minut;
(ten klej jest łatwo rozpuszczalny, ale nie w zimnej wodzie).
Resztki usunąć spirytusem lub acetonem, jak wyżej.

Antek

4. Data: 2007-04-20 12:48:44

Od: "RaV" <wylot_2@@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kuchennych akcesoriów ??
> Właśnie walczyłam z paskudztwem na nowej misce, niestety, ślad po kleju na

WD-40

.Rafał

5. Data: 2007-04-20 12:50:21

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi ostatnio Pani w sklepie sprzedała bluzke z metką przyklejoną na środku
bluzeczki, klej od metki skutecznie siedział sobie na bluzce aż tak
skutecznie że ją odbarwił , a Pani nie chciała przyjąć reklamacji.

6. Data: 2007-04-20 12:59:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl> wrote in message
> [...]
> kuchennych akcesoriów ??
> Właśnie walczyłam z paskudztwem na nowej misce, niestety, ślad po kleju na

Są środki do usuwania nalepek - spryskuje się nalepkę - czeka parę minut
i usuwa, czasem trzeba popryskać jeszcze raz i użyć szmatki lub papiery
toaletowego czy ręcznika papierowego. Z tymi środkami trzeba uważać na
powierzchniach malowanych lub lakierowanych - mogą powstać plamy lub
zmatowienia - najlepiej spróbować w jakimś mało widocznym miejscu tego
wyrobu, zanim weźmiemy się za usuwanie.
W zasadzie można je znaleźć w sklepach komputerowych czy
elektronicznych.

http://www.feni.pl/429,Srodki_czyszczace,11252,AF_LA
BEL_CLENE_plyn_do_usuwania_nalepek__200ml_AF_AFASRO0
0464

7. Data: 2007-04-20 13:02:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.blowoff.com/cleaners/index.html

8. Data: 2007-04-20 13:05:56

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Apr 2007 13:38:05 +0200, Waćpanna lub waćpan Madzik, w
wiadomości <news:f0a8nl$esk$1@news.wp.pl> zawarł, co następuje:

czysta benzyna i umyć potem :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

9. Data: 2007-04-20 13:07:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
http://www.poltronic.com.pl/go/_search/full_search.p
hp?sess_id=f809da7bdf579f6ec1e6567447f22c58&search_q
uery_words=label&x=17&y=10

10. Data: 2007-04-20 13:56:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Apr 2007 13:38:05 +0200, "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl>
wrote:

> [...]
>kuchennych akcesoriów ??
>W?a?nie walczy?am z paskudztwem na nowej misce, niestety, ?lad po kleju na

przetrzyj papierem miekkim (chusteczka, recznik papierowy, ba,
nawet papier toaletowy) nasaczonym zwyklym olejem jadalanym.
trzec az zejdzie. krzywdy naczyniu nie robi

pierz
K.T. - starannie opakowana

przypalenie na blacie
co można zrobić z selera naciowego?