Czy sa takie lampy ?

1. Data: 2003-05-27 10:07:47

Temat: Czy sa takie lampy ?
Od: " Grzegorz" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Wymyslilem sobie lampe - biala matowa powierzchnia o wymiarach ~60x60cm,
podswietlana. Ale grubosc takiej lampy/panela to max. 8cm.

Teraz sprawa najtrudniejsza - czy takie cos mozna gdzies kupic, zamowic ?

pozdrawiam, Grzegorz

1. Data: 2003-05-28 12:13:47

Temat: Re: Czy sa takie lampy ?
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Grzegorz" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wymyslilem sobie lampe - biala matowa powierzchnia o wymiarach ~60x60cm,
> podswietlana. Ale grubosc takiej lampy/panela to max. 8cm.

Wydaje mi się, że płaskie plafony o takich gabarytach mozna kupić w
hipermarketach z wyposazeniem wnetrz.
Jeśliby jednak był z tym problem, to proponuję rządek opraw świetlówkowych
(albo np. gotowy panel oświetleniowy do sufitów podwieszanych) przysłonięty
arkuszem mlecznej/matowej plexi (do kupienia w hipermarketach budowlanych,
tam przytną tez na wymagany wymiar).

J.

sprzedam silownie domowa 2 stanowiska - tanio
Jak najwygodniej/najtaniej przejąć mieszkanie od babci?
Zlewozmywak kwarcowy
Przekonajcie żonę (lub mnie)
zabrudzone zelazko tefal