Piekarnik el.+ płyta grzejna do zabudowy, okap - czy można odliczyć?

1. Data: 2003-05-27 11:21:28

Temat: Piekarnik el.+ płyta grzejna do zabudowy, okap - czy można odliczyć?
Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pytanie jak w temacie - mam na myśli odliczenie w ramach starej ulgi
budowlanej lub ulgi remontowej.
Dodam, że zanim postanowiłem Was zapytać grzebałem trochę w przepisach
prawnych i znalazłem pismo ministerstwa finansów: PO 2/10-8010-02042/94
(cytowane na stronie http://www.pit.pl/pages/201102.php) ale obawiam się, że
dotyczy ono starej wersji ustawy.
W aktualnym rozporządzeniu dotyczącym wydatków na remont (Dz.U.1996.156.788)
są wymienione jedynie urządzenia gazowe ("remont i wymiana urządzeń
gazowych").
Może ktoś z Was odliczał któreś z urządzeń wymienionych w temacie?

Pozdrawiam
Arek

1. Data: 2003-05-27 11:24:49

Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skalar" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Pytanie jak w temacie - mam na myśli odliczenie w ramach starej ulgi
> budowlanej lub ulgi remontowej.

Jeśli kupowane w zestawie to można, jeśli osobno to nie można.
Nawet stawka VAT jest ponoć inna.

1. Data: 2003-05-27 11:54:24

Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Je?li kupowane w zestawie to można, je?li osobno to nie można.
> Nawet stawka VAT jest ponoć inna.

Masz na myśli zestaw płyta + piekarnik?
I jest może na ten temat jakiś przepis?

A pójdę jeszcze dalej: czy można odliczyć zmywarkę?

Pozdrawiam
Arek

1. Data: 2003-05-27 11:59:11

Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz na myśli zestaw płyta + piekarnik?
> I jest może na ten temat jakiś przepis?

Pewnie taki zestaw łapie się pod określenie "kuchenka".

> A pójdę jeszcze dalej: czy można odliczyć zmywarkę?

Sam bym się chętnie dowiedział.
Ale sądzę że nie, podobnie jak mikrofali, pralki itd itp.

1. Data: 2003-05-27 12:21:04

Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie taki zestaw łapie się pod określenie "kuchenka".

Ale czy określenie "kuchenka" występuje w aktualnie obowiązujących
przepisach dotyczących odliczeń (poza przywołanym przeze mnie w pierwszym
poscie pismem MF co do którego mam wątpliwości czy jest obowiązujące).
Jeżeli tak to proszę o przywołanie tego przepisu lub jakiś link bądź nr
dziennika ustaw.

Podrawiam
Arek

1. Data: 2003-05-27 17:10:55

Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skalar" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

Pogoglaj po grupie pl.soc.prawo.podatki. W okresie marzec-kwiecien 2003.
Byly posty o odliczeniach. Lacznie z cytowaniem wypowiedzi pracownikow
skarbowych dla Rzepy.

Karol

1. Data: 2003-05-28 08:31:56

Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pogoglaj po grupie pl.soc.prawo.podatki. W okresie marzec-kwiecien 2003.
> Byly posty o odliczeniach. Lacznie z cytowaniem wypowiedzi pracownikow
> skarbowych dla Rzepy.

Dzięki za info - znalazłem te cytowane wypowiedzi.
Wynika z nich jasno, że można odliczyć wymienione w temacie urządzenia.

Tylko jaką rangę mają wypowiedzi dwóch pań z US - choćby zamieszczone na
łamach gazety ... ;-)

1. Data: 2003-05-28 08:37:03

Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za info - znalazłem te cytowane wypowiedzi.

Wykaz też?
No to wrzuć tu...

1. Data: 2003-05-28 09:02:03

Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaje link do wspomnianego postu:

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
oc.prawo.podatki&aid=239
55569

Archiwum Rzepy jest niestety płatne, ale sprawdziłem w wydaniu papierowym (w
firmie mam dostęp do starych wydań) i mogę potwierdzić, że takie wypowiedzi
były w tej gazecie.

Pozdrawiam
Arek

1. Data: 2003-05-28 17:24:46

Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wynika z nich jasno, że można odliczyć wymienione w temacie urządzenia.
>
> Tylko jaką rangę mają wypowiedzi dwóch pań z US - choćby zamieszczone na

Żadnej. Ale jest to jakaś wskazówka jak się bronić w NSA jak Cię dopadną.

Karol

Czy sa takie lampy ?
sprzedam silownie domowa 2 stanowiska - tanio
Jak najwygodniej/najtaniej przejąć mieszkanie od babci?
Zlewozmywak kwarcowy
Przekonajcie żonę (lub mnie)