Czy tego chcemy w Polsce?

61. Data: 2004-01-07 11:59:28

Temat: Re: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale to są koszty wymiaru sprawiedliwości ich ponoszenie uważam za
> uzasadnione, łozenie na cudze dzieci tylko dlatego, ze maja
> nieodpowedzialnych rodziców do kosztów uzasadnionych nie zaliczam, ich
> dzieci ich sprawa ich pieniądze.

A dlaczego wedlug tej logiki to JA mam placic za wymiar sprawiedliwosci?
Niech sie ludzie sami bronia. Dlaczego mam placic za kiepskie zamki w
drzwiach, brak alarmu przy ukradzionym rowerze itd.?

A wspieranie rozbitych rodzin oplaca sie w dluzszej perspektywie calemu
panstwu. Jakos najbardziej rozwiniete kraje tak robia i robily wczesniej.
Tlumaczenie ze sa bogate to demagogia bo moze wlasnie dlatego sa bogate ze
dbaja o wszystkich obywateli?

62. Data: 2004-01-07 12:01:15

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> A sa i takie kobiety,co porzucaja dzieci....

Z tym porzucaniem różnie bywa nawet chyba katechizm KK mówi że np. matka ma
prawo zostawic dziecko będące wynikiem gwałtu.

63. Data: 2004-01-07 12:02:13

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, że istnieją środki antykoncepcyjne? Kobieta ma potężne możliwości
> regulowania swojej płodności, nie wiń faceta, że kobieta zaszła.

Dobre, dobre. Tez chce sobie poużywać i za nic nie odpowiadać. Tak trzymać!

64. Data: 2004-01-07 12:03:23

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Jan 2004 12:59:28 +0100 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> Tlumaczenie ze sa bogate to demagogia bo moze wlasnie dlatego sa bogate ze

Opłaca się rozdawanie pieniędzy?? Komu???

Akurat w Europie kończy się model państwa opiekuńczego i już życie
"na socjalu" (na koszt innych) nie będzie takie proste.

65. Data: 2004-01-07 12:04:20

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 07 Jan 2004 11:19:39 +0100 I had a dream that Dunia <d...@n...net>
wrote:
> Poza tym- czy rzeczywiscie UE narzuca jakiekolwiek ceny benzyny ? W Austrii
> jest np. o wiele tansza niz w pd-zach. Niemczech (ca.80-85 vs. 108 centow),
> podobnie afaik w Luksemburgu, a na wyspach kanaryjskich to juz tylko ca.50
> centow.

Według różnej maści wariatów krzyczących w Polsce - tak.
A tak naprawdę to nie do końca, ale do nich to nie trafia.

66. Data: 2004-01-07 12:07:00

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Jan 2004 12:51:50 +0100 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl> wrote:
> Poza tym każdy kraj ma
> To jest dodatkowy wklad naszego rządu.
> Zreszta negocjacje byly tajne lub schowane w tysiacach drobiazgow.
> Szczegolow prasa nie ujawniala. Jesli UE zalezalo na daniu Polsce jak
> najmniejszych limitow np. na produkcje mleka to moglo tez zalezec na tym
> zeby to mleko bylo na tyle drogie zeby nie stanowilo konkurencji - i tak z
> innymi towarami.

Nie masz zielonego pojęcia, o czym piszesz. Jak mowa o konkurencji,
to raczej nie liczy się vat kraju producenta, tylko vat kraju
konsumenta. Czyli konkurencyjność polskiego mleka będzie zależeć od masy
czynników, ale nie od stawki vat na to właśnie mleko.

> Czlowieku gdzie ty żyjesz?
> Dyskusja robi sie poza tematem grupy, wiec jesli ci zalezy pisz na priv.

Nie, bo należysz do lpr-lepper bandy, z którą nie można dyskutować, bo
zawsze i wszędzie jest mądrzejsza od wszystkich.

67. Data: 2004-01-07 12:08:44

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...] A wspieranie rozbitych rodzin oplaca sie w dluzszej
> perspektywie calemu panstwu[...]

Pomijając już taki drobiazg, że w starym Funduszu Alimentacyjnym
wydatki - przynajmniej teoretycznie - były zwrotne, czego o obecnych
_zasiłkach_ nie da się powiedzieć. I, AFAIR, wysokość wypłat była jakoś
uzależniona od przyznanych alimentów, czyli miała związek z potrzebami
świadczeniobiorcy, a nie tylko z dochodem na głowę, co bywa kryterium
takim sobie.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

68. Data: 2004-01-07 12:10:04

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Jan 2004 11:21:51 +0100 I had a dream that Hanka Skwarczyńska <hanusia@[>
wrote:
> A facet nie.

Facet mniejsze.

> A tak w ogóle to jego przy tym wcale nie było.

I takie rzeczy sie zdarzają, jak np. jedno z dziecek Micka Jaggera (czy
jak tam on się pisze).

Poczęcie dziecka w większym stopniu zależy od kobiety i na pewno nie
jest jakąś krzywdą, którą mężczyzna robi kobiecie.

Opamiętajcie się. Dlaczego ja mam dawać pieniądze na to, że jakiejś tam
kobicie zachciało się bzyknąć na koncercie z setką facetów, a teraz ona
nie wie nawet, kogo ścigać? Takie przypadki też były.

69. Data: 2004-01-07 12:11:55

Temat: Re: Odp: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Jan 2004 12:40:24 +0100 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl> wrote:
> Stary cos pieprzysz.
> Zbiory sa takie jak zawsze. Do tego importuje sie zboze dotowane.

Zbiory są o 30% niższe niż rok temu. W niektórych regionach dużo niższe.

> Duza liczba poglowia swin powoduje ze ceny zywca sa wlasnie niskie (bez
> dotacji jak na Zachodzie) -ale nie przenosi sie to na ceny wędlin.

No ale to nie ma nic wspólnego z cenami mąki!

> Rolnicy karmia swinie z reguły ziemniakami a nie zbozami -pasze zbozowa (ze
> zbórz najnizszej jakosci-nie przeznaczonych dla ludzi) stosuje sie
> najczesciej jako dodatek.

Ale też są zboża.

> Byłeś kiedyś na wsi?

Co tydzień prawie jestem.

70. Data: 2004-01-07 12:12:52

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 07 Jan 2004 11:36:08 +0100 I had a dream that Eulalka <e...@k...pl>
wrote:
> Ty chłopcze zdecydowanie nie wiesz o czym piszesz :( I dlatego gadka z
> Tobą jest jałowa.

Nie wiem?

> Nie znasz realiów - sprawdź je i wtedy pogadamy.

Sama powiedz - co wychodzi prościej - wystąpić do funduszu czy ścigać
tatusia?

Optymizm, widzę optymizm..
"Moja rodzina i ja"
Przemoc psychiczna ojca w rodzine