Czy tego chcemy w Polsce?

71. Data: 2004-01-07 12:15:08

Temat: Re: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opłaca się rozdawanie pieniędzy?? Komu???

Rzucasz same hasla. To nie jest rozdawnictwo.
Skoro panstwo nie wypelnia swojego podstawowego obowiązku w zakresie
funcjonowania organów sprawiedliwości to taki fundusz alimentacyjny jest
znikomym odszkodowaniem za brak naleznych dzialan.

> Akurat w Europie kończy się model państwa opiekuńczego i już życie
> "na socjalu" (na koszt innych) nie będzie takie proste.

Nie wiem co rozumiesz przez panstwo opiekuncze ale od zamierzchlych czasów
krolowie, panstwa, republiki z publicznej kasy wspierali przytułki itd.
Ktos kiedys powiedzial, że spoleczeństwo opiera sie na tym ze ktos komus
pomaga a ten następnemu.

Też kiedyś byłem UPR -owcem ale nie skończyłem na ideologicznym mysleniu w
jedną mańkę. W zyciu spolecznym nie liczy sie tylko pieniadz ale i wyzsze
wartosci, dzialania ktore w efekcie daja po dluzszym czasie takze zamożność.

72. Data: 2004-01-07 12:33:01

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...]Poczęcie dziecka w większym stopniu zależy od kobiety
> i na pewno nie jest jakąś krzywdą, którą mężczyzna robi kobiecie.

> Opamiętajcie się. Dlaczego ja mam dawać pieniądze na to,
> że jakiejś tam kobicie zachciało się bzyknąć na koncercie
> z setką facetów, a teraz ona nie wie nawet, kogo ścigać[...]

Dziękuję za dyskusję. Idę po szczękę do piwnicy.
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

73. Data: 2004-01-07 12:40:44

Temat: Re: Odp: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Zbiory są o 30% niższe niż rok temu. W niektórych regionach dużo niższe.

To popatrz na wahania zbiorów w ciagu ostatnich 10 lat i wczesniej
zobaczysz, ze 30% to nie jest jakis koszmar zwlaszcza ze zboze sie dzisiaj
tez importuje.
I do tej pory podczas gorszych zbiorow chleb tak nie drozal.

> No ale to nie ma nic wspólnego z cenami mąki!

No to pamietaj chociaz co piszesz. Sam wspomniales w skrocie ze zboze jest
drogie bo swinie za duzo jedza.

> Ale też są zboża.

Tyle ze nie wykorzystywane do produkcji zywnosci dla ludzi. To tak jak
buraki na pasze i buraki cukrowe jedno i drugie to buraki tyle ze cena
jednych nie wplywa na drugie. No i jak wspomnialem sa tylko dodatkiem
podstawa to ziemniaki (i w tym sukces polskiej szynki)

> Co tydzień prawie jestem.

Ale orientacje masz niewielka.

ps. Na tej grupie nie dyskutuje sie o swiniach, paszach i burakach tylko o
rodzinie, wiec proponuje zakonczyc albo przeniesc sie na priv.

74. Data: 2004-01-07 12:52:02

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
edu.pl...

> Facet mniejsze.

Dlaczego ?? Bo mniej różnorodne ??

> Poczęcie dziecka w większym stopniu zależy od kobiety i na pewno nie
> jest jakąś krzywdą, którą mężczyzna robi kobiecie.

Pierniczysz, mój drogi :)
Poczęcie dziecka w równym stopniu zależy od obojga rodziców, z tą róznicą,
że może się zdarzyć, że kobieta została zgwałcona, a o poczęciu w wyniku
gwałtu na mężczyźnie chyba nikt nie słyszał ;)

> Opamiętajcie się. Dlaczego ja mam dawać pieniądze na to, że jakiejś tam
> kobicie zachciało się bzyknąć na koncercie z setką facetów, a teraz ona
> nie wie nawet, kogo ścigać? Takie przypadki też były.

I znowu sięgasz po durne argumenty, które obrażają większość samotnych
matek.
Patrząc w ten sposób, powinno się zlikwidować zasiłki dla bezrobotnych -
dlaczego ja mam płacić na to, żeby jakiś zawszony, pijany facet, któremu nie
chce się pracować miał kasę na "jabole"??

A te pieniądze dalej będą szły na dzieci tej "kobiety, która się bzyknęła na
koncercie z setką" (BTW nie pomyliło ci się to przypadkiem z próbą bicia
rekordu ilości stosunków seksualnych), tyle tylko, że będą szły w 100% z
budżetu i nie będzie szansy na ich odzyskanie od tych niewinnych tatusiów...

Monika

75. Data: 2004-01-07 12:54:49

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, bo należysz do lpr-lepper bandy, z którą nie można dyskutować, bo
> zawsze i wszędzie jest mądrzejsza od wszystkich.

Naleze do obcej ci bandy normalnie myslących ludzi, co nie ma zwiazku z
Lepperem.

Ty nie nalezysz do zadnej bandy tylko jestes zwykłym matołem i idiotą.
Znajdz sobie grupe pl.soc.palanci i tam sie wyzywaj.
Poki co to naucz sie czytac FAQ i moze w twojej jedynej komórce mózgowej
pojawi się taka myśl że na grupie dotyczacej rodziny pisze sie o RODZINIE i
temach pokrewnych a o gospodarce i polityce tylko jako wtrącenie.
Zwlaszcza ze takie matoly jak ty mieszkajac na wsi nie wiedza nawet co jedza
swinie.

Niezwykle rzadko pisuje w ten sposób na grupach dyskusyjnych ale sam sie o
to prosisz.
Niezwykle rzadko daje komus tez PLON'ka ale tobie owszem.

76. Data: 2004-01-07 12:55:35

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> Sama powiedz - co wychodzi prościej - wystąpić do funduszu czy ścigać
> tatusia?

Rzecz w tym, że mylisz pojęcia.
JA nie mogę wystąpić do funduszu jako ja - nawet jakbym nie wiem jak
chciała. A organem wykonawczym sądu do egzekwowania jego wyroków nie
jestem ja a komornik.
Oczywiście - mogę ominąć komornika i sobie co nieco podetrzeć wyrokiem i
czaić sie na tatuśka za rogiem - albo mi się uda wyrwać mu portfel, albo
w czapę zarobię, nie?
Nie widzisz w tym absurdu?
To komornik ma zakitrany obowiązek wypełnić wyrok sądu i to ON a nie
JA, decyduje czy mam pieniądze z funduszu czy nie.
Zakumasz wreszcie?

Eulalka

77. Data: 2004-01-07 12:57:27

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> Opłaca się rozdawanie pieniędzy?? Komu???
>
> Akurat w Europie kończy się model państwa opiekuńczego i już życie
> "na socjalu" (na koszt innych) nie będzie takie proste.

Słuchaj - ja od 12 lat płacę na ZUS - między innymi na ów fundusz, z
którego dużo mniej czasu korzystam.

Eulalka

78. Data: 2004-01-07 12:58:08

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> Sama powiedz - co wychodzi prościej - wystąpić do funduszu czy ścigać
> tatusia?

Mój genialny rozmówco ;)
Żeby wystąpić do funduszu trzeba było mieć papierek od komornika, że
ściganie sie nie powiodło - czyli trafiały tam tylko te kobiety, które
próbowały przez komornika ścigać i ściągać, ale okazało się, że komornik nie
daje rady.

Kończąc tę dyskusję gratuluję głębokiej wiedzy na poruszane tematy :) Twoja
wiedza merytoryczna i praktyczna powaliła mnie na kolana. Zawsze dyskutujesz
o sprawach, o których nie masz pomarańczowego (o zielonym nawet nie
wspominając) pojęcia ??

Monika

79. Data: 2004-01-07 12:59:32

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> kobicie zachciało się bzyknąć na koncercie z setką facetów, a teraz ona
> nie wie nawet, kogo ścigać? Takie przypadki też były.

Zaczynasz walic na oślep.
Może przestań mnie obrażać i zacznij mysleć, co?

plonk warning

Eulalka

80. Data: 2004-01-07 13:01:40

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Jan 2004 13:54:49 +0100 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> temach pokrewnych a o gospodarce i polityce tylko jako wtrącenie.
> Zwlaszcza ze takie matoly jak ty mieszkajac na wsi nie wiedza nawet co jedza

Poszło do odpowiednich abuse, do Onetu i TPSA.
A do twojej wiadomości - nie mieszkam na wsi.

Optymizm, widzę optymizm..
"Moja rodzina i ja"
Przemoc psychiczna ojca w rodzine
Witam wszystkich :-)