Czy to jest tawuła? Jaka?

1. Data: 2018-09-08 21:00:20

Temat: Czy to jest tawuła? Jaka?
Od: ogrodnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem w prezencie, ma to być Tawuła ale nie znajduję podobnego rodzaju w
internecie: głównie rodzaj liści jest inny niż np. Tawuła japońska. Czy ktoś może
podpowiedzieć co to?

Dziękuję...

https://i.imgur.com/r2VMA2a.jpg

2. Data: 2018-09-20 21:26:23

Temat: Re: Czy to jest tawuła? Jaka?
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-08 o 21:00, ogrodnik pisze:
> [...]
internecie: głównie rodzaj liści jest inny niż np. Tawuła japońska. Czy ktoś może

raczej pelargonia angielska

3. Data: 2018-09-21 19:28:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Kwiatki (choć nieliczne w gronach) i łodygi ma jak tawuła - tylko kształt liści
jakiś kosmiczny.
Może to być jakaś rzadka odmiana.

Młoda trawa - kiedy kosić?
Czereśnia dobra odmiana