cięcie jabłoni teraz?

1. Data: 2018-08-27 22:27:28

Temat: cięcie jabłoni teraz?
Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy teraz powinno sie przycinać drzewa owocowe ( jabłonie). Czy tylko na
wiosnę?
Pozdrawiam
Krasnal

---
Avast.

2. Data: 2018-08-27 22:59:48

Temat: Re: cięcie jabłoni teraz?
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.08.2018 22:27, Krasnal pisze:

> Czy teraz powinno sie przycinać drzewa owocowe ( jabłonie). Czy tylko na wiosnę?

Poczekaj, niech sięgnę na półkę po autorytet. Tako rzecze profesor
Szczepan Aleksander Pieniążek w książeczce Sad przy domu: na wiosnę.

PS. Miło, że sprawdzasz antywirusem posty pisane czystym tekstem.
Dzięki takim jak Ty w Usenecie, nie mam robali w komputrze.
Byłoby jeszcze bardziej miło, gdybyś to przyklejone do postu
avastowe gówno umieszczał pod delimiterem (myślnik myślnik spacja),
wówczas nie musiałbym go kasować ręcznie przy odpowiedzi.

3. Data: 2018-08-28 07:29:25

Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-27 o 22:59, collie pisze:
>     Byłoby jeszcze bardziej miło, gdybyś to przyklejone do postu
>     avastowe gówno umieszczał pod delimiterem (myślnik myślnik spacja),
>     wówczas nie musiałbym go kasować ręcznie przy odpowiedzi.

Przed udzieleniem odpowiedzi móglbys zaznaczyc jakis fragment na
oryginale. Wtedy cytat byłby ograniczony do zaznaczenia. Nie wiem
czy to już cecha wszystkich czytników grup.

pozdro
--
A S

4. Data: 2018-08-28 09:42:17

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2018 07:29, A S pisze:

> Przed udzieleniem odpowiedzi móglbys zaznaczyc jakis fragment na
> oryginale. Wtedy cytat byłby ograniczony do zaznaczenia. Nie wiem
> czy to już cecha wszystkich czytników grup.

Tak, ma kombinować odpowiadający na post, bo autorowi wątku trudno
odfajkować w ustawieniach Avasta pojawianie się tego komunikatu,
albo przynajmniej używać prawidłowego delimitera, gdy mu ten wpis
Avasta do szczęścia jest potrzebny.

Idzie nowe
hedera, korzenie
cięcie jabłoni po owocowaniu?