cięcie jabłoni po owocowaniu?

1. Data: 2018-08-15 22:06:25

Temat: cięcie jabłoni po owocowaniu?
Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cięcie jabłoni po owocowaniu? Nie na wiosnę tylko teraz? Mój sasiad
popatrzył na moje papierówki i powiedział że teraz trzeba trochę
poprzycinać... Czy to prawda?

---
Avast.

2. Data: 2018-08-16 21:07:31

Temat: Re: cięcie jabłoni po owocowaniu?
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.08.2018 o 22:06, Krasnal pisze:
> cięcie jabłoni po owocowaniu? Nie na wiosnę tylko teraz? Mój sasiad
> popatrzył na moje papierówki i powiedział że teraz trzeba trochę
> poprzycinać... Czy to prawda?

Nie koniecznie po owocowaniu.
Właśnie cięłam z wilków i nie tylko, moje jabłonie, ale tylko te
gałęzie, które nie mają owoców.
Co roku stosuję letnie cięcie.
Natomiast czereśnie, wiśnie, a nawet śliwy, tnie się po owocowaniu.

Krycha.

jak zabezpieczyć jabłka
Kiedy najlepiej podlewać trawę?
Piwonie - kosić, czy nie