Czy to uzaleźnienie ? Poradźcie coś :(

następny post »
From: "Paweł Xxx" <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Czy to uzaleźnienie ? Poradźcie coś :(
Date: Sun, 17 Oct 2004 14:14:56 +0000 (UTC)

Witam!

Przeglądałem archiwum i nie znalazłem czegoś takiego jak ja mam.
Czuje że mam problem z alkoholem, otóż jak jestem na jakiejś
imprezie (u rodziny, kumpli) to pije tak, że potem nic nie pamiętam.
Ludzie z otoczenia mówili że zachowywałem sie normalnie. Od jakiegoś
czasu to zauważyłem. Najgorsze jest to że na ostatniej imprezie
(akurat to był przedwczoraj ślub) mama powiedziała że dałem "plame" że
dziwnie tańczyłem z panną młodą. I od tej pory nie daje mi to
spokoju. Jeszcze nie rozmawiałem z innymi - jakoś nie wiem co będzie
jak to sie usprawiedliwie..
W życiu nie rzygałem jeszcze po alkoholu, kumple twierdzą że mam
czasami mocną głowe. Że są czasami zdziwieni tym że mi nic nie
działa.

Ogólnie to nie chodze do pubów, w domu nie pije w ogóle. Nie mam
"myśli" że musze wypić. Jestem kawalerem.

Napiszcie coś, bo ja już nie wiem co robić... :/ Czy to oznacza że musze
rzucić całkowicie alkohol ? Bo wiem że to nie jest dobrze..

Pozdrawiam Paweł