Czym grozi podatek kościelny

81. Data: 2016-12-28 19:03:09

Temat: Re: Czym grozi podatek kościelny
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-28 o 17:58, Ikselka pisze:

> W twoich ustach to wielki komplement.

Szach i mat :)
To wymienisz te korzyści dla narodu? Czy tylko potrafisz powtarzać
frazesy wykute na blachę na tych waszych spotkaniach, czy czymś tam,
gdzie sobie te brednie wkładacie do głowy?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

82. Data: 2016-12-28 19:30:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> No tak.

> Chyba w twoim pokoju bez klamek... a co na to twój współlokator? Ta
> druga połowa? Cieszy się, że zakwaterowali go z faszystką, czy jest
> zwyczajnym Napoleonem?

Potomkiem żołnierza AK.
Pasuje?
:->

> Po pierwsze, ta garstka oszołomów to kretyni, którzy są mocni w gębie
> tylko w grupie.

Ta "garstka", co wybrała PiS?
Twój matriks trwa.

> Po drugie, jedyne co potrafią twoi "patrioci" to rozpierdalać swój kraj,
> więc nie wycieraj sobie gęby polską racją stanu, bo ci zęby same wylecą.
> O ile jeszcze jakieś masz.

Trzymają się jak przyspawane, w pełnym uśmiechu.
http://images45.fotosik.pl/234/f64b360c70a9ba90gen.j
pg?t=1482949237
Teraz pokaż twoje.

> Faszyści takie staruchy ja ty traktują jako bezproduktywne obciążenie
> dla rasy panów

Ach te twoje wytarte schematy pojęciowe...

> Stać mnie. I u mnie mają co wybijać - będą się musieli sporo napracować.
> Ale nie sądzę, że wam artretyzm pozwoli na machanie rękami. Nie
> wykluczam, że rehabilitanci organizują wam jakieś zajęcia w-f na waszych
> oddziałach geriatrycznych.

Seriously? Średnia wieku grup bojowych wynosi 22. Więc na ulicy raczej
zmilczysz.

--
XL

83. Data: 2016-12-28 19:47:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Szach i mat :)
> To wymienisz te korzyści dla narodu?

https://m.youtube.com/watch?v=TUtFyz6H87M
I udało się, jak widać po latach!
:->

--
XL

84. Data: 2016-12-28 19:56:29

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-28 o 19:30, Ikselka pisze:

> Potomkiem żołnierza AK.
> Pasuje?
> :->

Potomek żołnierza AK mieszka z faszystką? Dla której idolem jest Hitler?
No bez jaj :) To musi się bardzo cieszyć z przydziału :)
Albo to najlepszy dowód na to, że dzieci nie odpowiadają za czyny
rodziców. Ani rodzice za dzieci...

> Ta "garstka", co wybrała PiS?
> Twój matriks trwa.

No garstka :) Tak.... ty z liczeniem też masz kłopoty.

> Trzymają się jak przyspawane, w pełnym uśmiechu.
> http://images45.fotosik.pl/234/f64b360c70a9ba90gen.j
pg?t=1482949237
> Teraz pokaż twoje.

A moje nie są przyspawane.
Dużo kosztowały? Bo nie wiem ile mam odłożyć na starość.

> Ach te twoje wytarte schematy pojęciowe...

LOL :)

> Seriously? Średnia wieku grup bojowych wynosi 22.

I też mają przyspawane zęby? Spawy dobrze trzymają?

Czyli, powiadasz, macie grupy bojowe...
Ma ktoś jeszcze jakieś wątpliwości co ta kretynka sobą reprezentuje?
I do czego chce doprowadzić w Polsce?

Wszystkich nie kupicie :) Hitler też przez jakiś czas pożył z mrzonkami.

> Więc na ulicy raczej
> zmilczysz.

Mentalnie tkwisz w początkach XX w. (co mnie nie dziwi, patrząc na
zdjęcie...), ale muszę cię rozczarować, od czasów Hitlera trochę się
zmieniło: kasa wam się skończy, trochę jeszcze pomaszerujecie, kilka
razy zwyzywacie pedałów... i to tyle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

85. Data: 2016-12-28 21:04:00

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-28 o 19:47, Ikselka pisze:

> https://m.youtube.com/watch?v=TUtFyz6H87M
> I udało się, jak widać po latach!

Czemu się znowu ośmieszasz? Też mi autorytet :):)
http://wyborcza.pl/1,76842,8259548,Bardzo_drogi_kore
spondent.html

Ale co z tego wynika?
Że trzeba wziąć przykład z faszystów, wyciąć połowę swoich rodaków i
zrównać z ziemią połowę Europy, a jak się zacznie pod dupą palić to
zabezpieczyć interesy elity rządzącej i stać się potęgą gospodarczą?
No brawo. Fantastyczny pomysł. A jaki nowatorski!

Edukacja ikselki:
Hitler (i jego faszyści) nie był jedynym, ani pierwszym, ani ostatnim
dyktatorem i psycholem. I nic nowego nie wymyślił. Ale jak to z tyranami
bywa, każdy z nich chce się czymś wyróżnić: jeszcze większy jacht,
jeszcze większy samolot, jeszcze więcej posiadłości, jeszcze więcej
pomników, jeszcze więcej ofiar...
Każdy z nich, swoich obywateli trzyma za mordę za pomocą lojalnych
bojówek, propagandy piorącej mózgi i ideologii: rasy panów (w Korei Płn.
sprawdza się nadal), religie, równość dla wszystkich, czasem kasa (czyli
socjal jak ma własną ropę...) itd. itp...

Tyrani mają to do siebie, że różnie kończą: albo poza granicami własnego
kraju w luksusowej wilii (wersja optymistyczna, bardzo rzadka), albo w
więzieniu, albo w piachu (to najczęściej).
Z ich poplecznikami też różnie bywa, większość też gryzie piach, albo
jak się uda to na gruzach reżimu budują swój własny reżim (jeżeli to
właśnie on obalił poprzedni), albo jak się nie uda, to wykorzystują
skitraną kasę i próbują robić interesy w ramach świata cywilizowanego.

Wszystkie mają cechę wspólną: represje i morderstwa, oraz (w 99%
przypadków) szybko i z hukiem się kończą, pozostawiając kraj w totalnej
ruinie.

Koniec lekcji.

I o tym właśnie masz mokre sny po nocach? Rozpierdolić swój własny kraj,
pozabijać własnych sąsiadów, wynieść tyrana do władzy tylko dla mrzonki,
że za parę lat, ci którzy się nachapią i przeżyją wkurwienie obywateli,
może zbudują "Wielką Silną Polskę"?
Takie masz sny o potędze?

Wy faszyści macie trociny zamiast mózgu. Niczego się nie nauczycie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

86. Data: 2017-01-02 03:13:08

Od: "Jolek" <o...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest oczywiste, że jeśli będzie ten podatek, wierni nie dadzą ani grosza.

Co ty za herezje wypisujesz ?
Wierni nie dadzą ani grosza ?
Dla Boga nie dadzą ani grosza ?
A idź precz Szatanie XL !!!

> Administracja KK musi wybrać - i chyba jednak dobrze wie, co warto wybrać
> :-)
> XL

Co do tego to nie ma żadnej wątpliwości.
Wieki doświadczeń przekształciły Kościół
w doskonałego pasożyta na społeczeństwie.

Niech przestana być partia polityczną - Jezus nie politykował
tylko nauczał.

87. Data: 2017-01-02 03:14:18

Od: "Jolek" <o...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... przez co zagrożone się staje bezpieczeństwo obywateli i istnienie
> Państwa Polskiego.
>
> XL

Tragikomedia.

W jaki sposób Partia Watykańska zwiększa bezpieczeństwo obywateli ?
Wczasie kolędy niuchają kto ma broń i antypaństwowe
wydawnictwa, albo ma wywrotowe poglądy ?
Może warchoły, komuniści przychodza do spowiedzi
i zdradzają plany antypaństwowe ?

Istnienie Państwa Polskiego najlepiej Partia Watykanska zabezpieczyła
popierając targowicę i przyczyniając się do rozbioru Polski
przez Rosję, Niemcy i Austrię.

88. Data: 2017-01-02 03:15:16

Od: "Jolek" <o...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewne jest wtedy "regulowanie"
> przez polityków struktury wyznaniowej państwa,
>
> XL

Piszesz bzdury, bo nie znasz finansowania organizacji
religijnych w innych państwach.

W Niemczech nie ma "regulowania przez polityków struktury
wyznaniowej państwa", podobnie w Francji, Wlk. Brytanii.
Tak samo jest w USA, tam państwo nie "reguluje wyznań religijnych".
Każdy może wyznawać dowolną legalną religię.
Nie wolno wyznawać takich religii : nazizm, komunizm, itp.

89. Data: 2017-01-02 18:10:31

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Jan 2017 03:15:16 +0100, Jolek wrote:

> [...]
> Każdy może wyznawać dowolną legalną religię.
> Nie wolno wyznawać takich religii : nazizm, komunizm, itp.

sprawdz swoje dane

w usa partie nazistowskie i komunistyczne sa legalne

ale kazdy unika takich chuji jak ty

90. Data: 2017-01-02 18:32:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolek <o...@l...pl> wrote:

> Co ty za herezje wypisujesz ?
> Wierni nie dadzą ani grosza ?
> Dla Boga nie dadzą ani grosza ?

Dla US, osiołku :->
Po prostu pójdą i dadzą na tacę jak zawsze.

... o tym, jak nie ulec politykom.
Czyli - o polityce.

--
XL