Czym grozi podatek kościelny

71. Data: 2016-12-28 01:34:02

Temat: Re: Czym grozi podatek kościelny
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-28 o 00:52, Ikselka pisze:

> Z punktu widzenia Niemców Hitler, porzuciwszy wszelki interes osobisty,
> działał na korzyść narodu

Bredzisz. Jesteś chora.

> i w tym zakresie warto go naśladować. I dokładnie
> w tym zakresie jest naśladowany. Polsce potrzeba przywódcy o takich
> cechach.

Takich jak ty powinno się zamykać, a klucz wrzucać do rzeki.

> Czego znowu nie rozumiesz?

W jaki sposób mając dostęp do edukacji można zostać taką pierdoloną
faszystką jak ty.
Czego znowu nie zrozumiałaś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

72. Data: 2016-12-28 07:07:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-28 o 01:34, Kviat pisze:

> Bredzisz. Jesteś chora.

> Takich jak ty powinno się zamykać, a klucz wrzucać do rzeki.

Wygląda ta próba zrozumienia o której post wyżej pisałeś, cosik ci nie
wyszła. Ale plan był dobry.

Dębska

73. Data: 2016-12-28 07:52:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 grudnia 2016 22:44:18 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Już przestań pleść androny, nie mające odniesień w kulturze europejskiej.
> No bo chyba Rosja się tu nie zalicza, Rosja to Azja. Azjatycka mentalność
> jak przed wiekami, tak i teraz.

Jeśli przyjmiemy, że "kurica nie ptica" to azjatycka mentalność może dobrze
opisywać również Polskę. Nie mówimy tutaj o zlatynizowanej Polsce Piastów
i bizantyjskiej Polsce Jagiellonów, ale cywilizacją turańska zapuściła głęboko
swoje korzenie już w Rzeczpospolitej Obojga Narodów i na dodatek pod zaborem
rosyjskim, gdzie jej większość się znalazła. II RP (sanacja) to też turanizm.

74. Data: 2016-12-28 08:06:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 grudnia 2016 22:42:16 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Ty w ogóle myślisz nad tym, o czym piszesz? Piszesz o odwecie, a nie o
> karze. Kara przede wszystkim spełnia rolę edukującą POTENCJALNYCH
> przestępców oraz społeczeństwo o swojej nieuchronności, a nie tylko
> odwetową - więc z powodu edukacyjnej roli musi być ujawniona wszem i wobec.

Rolę edukującą mają spełniać ceremoniały publiczne i obyczaje rodowe.
Jeżeli ktoś ich nie przestrzega i nie jest wyedukowany w prawie naturalnym,
to jest właśnie POTENCJALNYM zbrodniarzem i w chwili, gdy zostanie przyłapany
na usiłowaniu zbrodni zgodnie z prawem jest już martwy. Kara może być nawet
i jawna w niektórych przypadkach, ale nigdy nie powinien być jawny jej
mechanizm (chociaż powinien być stały i nieuchronny) ani to, KTO ją wymierza.
W Europie mieliśmy sądy Heilige Voehme przeciwko rycerzom-rabusiom w okresie
bezkrólewia w Świętym Cesarstwie Rzymskim Narodu Niemieckiego, więc mechanizm
tajnego prawa jest też doskonale znany najbardziej zaawansowanym jej
cywilizacjom.

75. Data: 2016-12-28 08:40:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 28 grudnia 2016 08:06:34 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> tajnego prawa jest też doskonale znany najbardziej zaawansowanym jej

PS. Inaczej mówiąc - niech zakwita sto kwiatów, te trujące się we właściwym
czasie i tak wyplewi.

76. Data: 2016-12-28 10:05:59

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-28 o 07:07, Przemysław Dębski pisze:

> Wygląda ta próba zrozumienia o której post wyżej pisałeś, cosik ci nie
> wyszła. Ale plan był dobry.

Wyszła. W końcu wylazło szydło z wora - to umysł nieskażony samodzielną
myślą.
Faszyści naprawdę sądzą, że Hitler strzelił sobie w łeb z radości, był
tak zadowolony z tych korzyści dla narodu jakie wytworzył, że aż nie
wytrzymał napięcia. No i faktycznie, w tym zakresie powinni go
naśladować. Najlepiej jak najszybciej i równocześnie.
Cie kretyni uważają, że Hitler chciał dobrze, ale mu nie wyszło...
Ikselka to kretynka.

Pozdrawiam
Piotr

77. Data: 2016-12-28 17:45:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Dobra. Dałem się nabrać :) Ktoś tak głupi nie dałby rady opanować
> czytania i pisania.

Cenna samokrytyka. Chwali się.

> Możesz już przestać udawać, bo jeszcze uwierzę, że
> ty tak bredzisz na poważnie :)

Bredzę jak najpoważniej. Co lepsza - bredzi tak ponad połowa Polaków, więc
jeśli przypadkiem miałbyś zamiar przedstawiać swoje... stanowisko co do
polskiej racji stanu i kościoła w miejscu publicznym w tzw. realu, to się 3
razy zastanów przedtem, wspomnij proporcje wyborcze, policz słuchaczy i
oblicz szybko, ilu z nich potencjalnie może ci dać po zębach. Potem oblicz
potencjalny koszt dentysty. Wątpię, żebyś w ogóle zaczął się wypowiadać. O
ile oczywiście masz jakiekolwiek poczucie rzeczywistości, którego nadal
brak Twojej opcji...

--
XL

78. Data: 2016-12-28 17:57:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> rosyjskim, gdzie jej większość się znalazła. II RP (sanacja) to też turanizm.

NIE O TYM MOWA.
Mowa o mentalności - w której brak podstawowego choćby poszanowania dla
jednostki. W której tysiące istnień z Rusi szły przez 200 lat jak jako
danina dla chanatu tatarskiego. W której głód zabijający miliony istnień
nie był problemem dla władzy. W której kilkadziesiąt istnień na "Kursku"
nie było wartych ujawnienia (i tak oczywistej) obecności materiału
jądrowego. Itd.

W NASZEJ kulturze się to nie mieści.

--
XL

79. Data: 2016-12-28 17:58:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> naśladować. Najlepiej jak najszybciej i równocześnie.
> Cie kretyni uważają, że Hitler chciał dobrze, ale mu nie wyszło...

W twoich ustach to wielki komplement.

--
XL

80. Data: 2016-12-28 18:56:51

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-28 o 17:45, Ikselka pisze:

> Bredzę jak najpoważniej.

No tak.

> Co lepsza - bredzi tak ponad połowa Polaków,

Chyba w twoim pokoju bez klamek... a co na to twój współlokator? Ta
druga połowa? Cieszy się, że zakwaterowali go z faszystką, czy jest
zwyczajnym Napoleonem?

> [...]
> razy zastanów przedtem, wspomnij proporcje wyborcze, policz słuchaczy i
> oblicz szybko, ilu z nich potencjalnie może ci dać po zębach.

Po pierwsze, ta garstka oszołomów to kretyni, którzy są mocni w gębie
tylko w grupie.
Po drugie, jedyne co potrafią twoi "patrioci" to rozpierdalać swój kraj,
więc nie wycieraj sobie gęby polską racją stanu, bo ci zęby same wylecą.
O ile jeszcze jakieś masz.
Faszyści takie staruchy ja ty traktują jako bezproduktywne obciążenie
dla rasy panów, więc nie bardzo wiem z czego się tak cieszysz.

> Potem oblicz
> potencjalny koszt dentysty.

Stać mnie. I u mnie mają co wybijać - będą się musieli sporo napracować.
Ale nie sądzę, że wam artretyzm pozwoli na machanie rękami. Nie
wykluczam, że rehabilitanci organizują wam jakieś zajęcia w-f na waszych
oddziałach geriatrycznych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

petitionGo