Czym pomalowac kasetony?

1. Data: 2002-08-25 13:40:13

Temat: Czym pomalowac kasetony?
Od: "Hania" <n...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kasetony moge pomalowac zwykla farba do scian czy nalezyje malowac jakas
specjalna farba?
Hania

1. Data: 2002-08-26 09:55:03

Temat: Re: Czym pomalowac kasetony?
Od: "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy kasetony moge pomalowac zwykla farba do scian czy nalezyje malowac
jakas
> specjalna farba?
> Hania

Nie wiem co zalecają fachowcy ale wszystkie w domu (pierwsze już mają ponad
10 lat )malowałem zwykłą emulsyjną 2 warstwy . Farba jedynie wolniej schnie
bo podłoże nie jest takie chłonne. Można malować też farbami akrylowymi
(matowe i satynowe) a ponadto bez problemu jedne i drugie barwiłem
pigmentami. Jeśli robią ci się drobne szpary na łączeniach można stosować
lepsze z dodatkiem nie pamiętam czego chyba lateksu czy kauczuku wtedy farba
jest bardziej elastyczna. Ma to znaczenie jeśli styropian ( bo chyba o te
kasetony idzie ?) nie był leżakowany i zaczyna się kurczyć a był kładziony
na styk ( są też z ściętymi brzegami zachodzącymi na siebie) . Kasetony
styropianowe nie można kłaść od razu po wyjściu od producenta wskazana jest
kilku-kilkutygodniowa przerwa od daty prod.

Ściany
PILNIE SZUKAM MAILA DO PROAWNIKA
junkers
ogrzewanie podlogowe