malowanie farba olejna

1. Data: 2002-08-25 18:42:32

Temat: malowanie farba olejna
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W zwiazku z remontem postanowilam zmienic kolor futryn z brazowych na
granatowe. Wymyslilam sobie, ze pomaluje futryny olejna farba. Mam jednak
kilka pytan, gdyz nigdy nie malowalam ww farba :)
- jak musze przygotowac futryny przed malowaniem?
- czy 24 h wystarcza by ta farba wyschla (tak jest napisane na opakowaniu)?

Aha, moze ktos ma doswiadczenia/pomysl czym pomalowac platikowe wykonczenia
(kratka w drzwiach) - zmiana z brazu na granat oczywiscie :)

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-08-26 10:15:40

Temat: Re: malowanie farba olejna
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Aug 2002 20:42:32 +0200 I had a dream that Dorota Orzeszak
<s...@a...com.pl> wrote:
> [...]
>kilka pytan, gdyz nigdy nie malowalam ww farba :)
>- jak musze przygotowac futryny przed malowaniem?

Najlepiej zdrapać stare farby, jak nie, to odtłuścić i przejechać
papierem ściernym, by "chwyciło" :)

>- czy 24 h wystarcza by ta farba wyschla (tak jest napisane na opakowaniu)?

Spokojnie

>Aha, moze ktos ma doswiadczenia/pomysl czym pomalowac platikowe wykonczenia
>(kratka w drzwiach) - zmiana z brazu na granat oczywiscie :)

Może czymś ładnym okleić? Zawsze prościej niż malować...

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

Czym pomalowac kasetony?
Ściany
PILNIE SZUKAM MAILA DO PROAWNIKA
junkers