Czym pomalować płot (pręty zbrojeniowe 10mm)?

11. Data: 2009-04-27 06:34:07

Temat: Re: Czym pomalować płot (pręty zbrojeniowe 10mm)?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gt3j8d$1q0$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> 1. jak coś mówią w reklamie, to należy podejrzewać, że jest dokładnie
> odwrotnie. Jak słyszę "nowa lepsza formuła" to szlag mnie trafia.
"Formuła"
> może brzmi uczenie dla kogoś po 4 klasach (ale to obraża pozostałych
> odbiorców). Nie da się powiedzieć "skład" "receptura"? qr...a mać?

Można, ale to tłumacze tak tłumaczą.

> 2. hammerite to zwykła farba ftalowa modyfikowana styrenem tyle, że gęsta
> z dodatkiem antykorozyjnym.

Nie jest zła. Choć nasze szare farby z pyłem cynkowym, bodajże z Mińska
do dzisiaj (po 30, latach trzymają się na moim maszcie antenowym niezgorzej.
Hammerite jest farbą reaktywną. Dzięki czemu podczas malowania reagują z
rdzą powodując jej neutralizację. Dlatego wystarczy usunąć szczotką luźne
kawałki rdzy. Taka farba reaguje tez z rdzą międzykrystaliczną.

> 3. "prosto na rdzę" to znaczy według odbiorcy reklamy - nie czyszczę nic
> tylko pędzel i maluję, jak leci.

Żle odczytałeś - szczotkowanie to etap przygotowawczy przed malowaniem.

> 4. "prosto na rdzę" to znaczy według nadawcy reklamy - jak wczoraj, czy
> przedwczoraj było wyczyszczone do gołej stali a teraz masz nalot rdzy, to
> można pomalować

Dokładnie - farba jest reaktywna, są i polskiej produkcji podobnie
działające farby.

12. Data: 2009-04-27 06:49:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie - farba jest reaktywna, są i polskiej produkcji podobnie
> działające farby.

http://www.chem-tar.pl/index.php/mod,product/task,ca
ts/cate_id,47/fpr.html

http://www.polkor.com.pl/index.php?option=com_conten
t&task=blogcategory&id=11&Itemid=3

http://www.capri.pl/forum/144020

http://sklep.nina.com.pl/product_info.php/cPath/21_4
7_94/products_id/476

http://www.lacor.pl/oferta-2.html

http://www.malexim.pl/www/dachy3.php

13. Data: 2009-04-27 06:50:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.malexim.pl/www/kraty.php

14. Data: 2009-04-27 07:00:34

Od: Rylen <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> http://www.malexim.pl/www/kraty.php

Dzięki za odpowiedzi. Ale pędzlem czy wałkiem ?
Czym będzie oszczędniej ?

Rylen

15. Data: 2009-04-27 07:15:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki za odpowiedzi. Ale pędzlem czy wałkiem ?
> Czym będzie oszczędniej ?
>
> Rylen

Kraty ogrodzenia wałkiem? Nie wbijesz w zakamarki (miejsca łączeń). Kup
tanią kątówkę 115mm, szczotki z linki (nie pojedyncze druciki) czołowe
(gwint M14), osłonę na twarz (przyłbicę) z poliwęglanu, szczotkę ręczna
drucianą wąską), jakiś skrobak - można zrobić ze starego lub złamanego
pilnika lub jeżeli jesteś zmechanizowany - młotowiertarka i dłuto jako
skrobak. Jeżeli masz kompresor to pistolet do piaskowania. Grube rękawice
skórzane - chronią przed odpryskami ale i wibracjami.
Pędzle - okrągłe do większych plaszczyzn, płaskie wąskie do zakamarków.
Pierwszą powłokę pędzlem - następne można pistoletem - jeżeli masz
możliwości - elektrostatycznym - oszczędziesz farbę.

16. Data: 2009-04-27 07:42:25

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Pierwszą powłokę pędzlem - następne można pistoletem - jeżeli masz
> możliwości - elektrostatycznym - oszczędziesz farbę.
fajna zabawka
ale 8000zł to by mial nowy płot ;)

michal

17. Data: 2009-04-27 08:05:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> fajna zabawka
> ale 8000zł to by mial nowy płot ;)

Myślałem o wypożyczeniu. Ostatecznie umiejętne zainwestowanie to nowa firma
do malowania ogrodzeń, szklarni i innych konstrukcji stalowych...

Odkamienianie grzejników CO - ktoś słyszał o czymś takim?
mozaika w plastrach - trudno się klei?
Rachunek za energię elektryczną
Korek techniczny
jak docinać płytki pod kątem 45stopni w rogach