mozaika w plastrach - trudno się klei?

1. Data: 2009-04-25 13:22:22

Temat: mozaika w plastrach - trudno się klei?
Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy samodzielny montaż (klejenie) mozaiki (glazura), sprzedawanej w
plastrach ok 30x30cm naklejnych na siateczkę jest skomplikowany?

2. Data: 2009-04-25 19:29:36

Temat: Re: mozaika w plastrach - trudno się klei?
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

P wrote:
> Witam
> Czy samodzielny montaż (klejenie) mozaiki (glazura), sprzedawanej w
> plastrach ok 30x30cm naklejnych na siateczkę jest skomplikowany?

nie wiem...

będę wiedział za jakieś kilka dni :)

trzeba mieć idelanie przygotowane podłoże tak aby dawać cieniutko kleju,
podejżewam ze inaczej będzie horror w kropki. ja ma zamiar przygotować
podłoże z kleju a potem kleić płytki na cieniutkiej warstwie nakłądanej
powierzchniowo (nie grzebieniem))

3. Data: 2009-04-26 06:20:58

Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor pisze:

> [...]
> podejżewam ze inaczej będzie horror w kropki. ja ma zamiar przygotować
> podłoże z kleju a potem kleić płytki na cieniutkiej warstwie nakłądanej

Dokładnie. Jak dasz za grubo kleju, to mozaika spłynie. Można się
wspomagać taśmą malarską i przyklejać mozaikę do wyżej położonych
stabilnych partii (o ile występują).

BbT

4. Data: 2009-04-27 06:06:51

Od: "P." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie. Jak dasz za grubo kleju, to mozaika spłynie.

Jakiego kleju nalezy używać? Standardowego do glazury?

5. Data: 2009-04-27 18:44:00

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

P. wrote:

> Jakiego kleju nalezy używać? Standardowego do glazury?

biurowego :P

6. Data: 2009-04-27 21:53:03

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy samodzielny montaż (klejenie) mozaiki (glazura), sprzedawanej w
> plastrach ok 30x30cm naklejnych na siateczkę jest skomplikowany?

Wiesz- parę tygodni temu fachowiec mi to montował. O ile duże płytki szły mu
ładnie i sprawnie- na tych "wymiękł". Ale był ambitny- i ponieważ mu się nie
udawało położyć plastra, żeby było równo- dłubał się kilka dni kładąc po
kilka- a nawet po jednej płytce mozaiki.

Chiron

7. Data: 2009-04-27 21:57:05

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jakiego kleju nalezy używać? Standardowego do glazury?

Klej taki, jaki do płytek- uzywałem elastycznego kleju "Mapei". Zakupiłem w
Castoramie. Przed Atlasem zostałem kilkakrotnie ostrzeżony:-(

Chiron

Rachunek za energię elektryczną
Korek techniczny
jak docinać płytki pod kątem 45stopni w rogach
Dźwięk wysokiej częstotliwości - jak zlokalizować?
Proszek koncentrat do prania - ile?