Czym różni się ta grupa od pl.misc.budowanie?

1. Data: 2001-05-15 07:12:42

Temat: Czym różni się ta grupa od pl.misc.budowanie?
Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś już zadał to pytanie. To jest bez sensu. Powstała nowa
grupa o takim samym zakresie wiadomości. Nie wiem jakie były
zamiary twórców tej grupy, ale moim zdaniem nie powinny być na
niej poruszane sprawy budowlane, bo jest na to osobna grupa.
Zdaję sobie sprawę że granica jest płynna - sam obecnie wykonuję
remont mieszkania i wszystko co tam robię można podciągnąć pod
tematykę "dom". Może jednak spróbować umówić się na jakąś
granicę. Ja bym proponował za kryterium wziąć skalę robót,
ciężar materiałów ich "brudność", oraz czy w danym miejscu już
zamieszkujemy. Na przykład jeśli robimy coś używając cegieł,
bloków betonowych i zaprawy w ilościach których nie przeniesiemy
w rękach na raz, a na miejscu pracy istnieje lub powstaje brud
który nie zmieści się w jedną szufelkę, a to wszystko razem lub
z osobna nie pozwala na zamieszkiwanie na miejscu prac, to
powinniśmy rozmawiać o tym na grupie budowlanej. Jeśli jednak
interesuje nas na jaki kolor pomalować pokoik dla dziecka, jaką
kupić pralkę, dlaczego ciągle wywala bezpiecznik lub czym
przykleić odstającą wykładzinę, lub ostatecznie, wykonujemy
drobne prace naprawcze w mieszkaniu w którym zamieszkujemy, to
ta grupa mogłaby być do tego odpowiednia.

Jaka jest wasza opinia?

Darek

1. Data: 2001-05-15 07:20:22

Temat: Re: Czym różni się ta grupa od pl.misc.budowanie?
Od: "gymkhana" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darkac" <d...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> drobne prace naprawcze w mieszkaniu w którym zamieszkujemy, to
> ta grupa mogłaby być do tego odpowiednia.

Mozna i tak... tylko moze zwiekszmy ilosc szufelek brudu do trzech, a ilosc
materialow do czterech kursow (tyle zajelo mi wniesienie materialow do
"szafki" w garderobie)

1. Data: 2001-05-15 07:25:59

Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamiary twórców tej grupy, ale moim zdaniem nie powinny być na
> niej poruszane sprawy budowlane, bo jest na to osobna grupa.

Zgadzam się.
Teraz jest to dublowanie tematów - i ganianie od jednej do drugiej: nie ma
na pl.misc.budowanie to może będzie na pl.rec.dom?

Moim skromnym zdaniem pl.rec.dom ma być do poruszania spraw domowych; tj. od
kupna sprzętu do drobnych remontów czy meblowania, przeprowadzek itp, a na
upartego można podciągnąć pod ten temat problemy rodzinne ;o))
--
muraska

1. Data: 2001-05-15 12:46:09

Od: "Zbigniew \"Ksiadz\" Wantuch" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panna "muraska" pisze:

> Moim skromnym zdaniem pl.rec.dom ma być do poruszania spraw domowych; tj. od
> kupna sprzętu do drobnych remontów czy meblowania, przeprowadzek itp, a na
> upartego można podciągnąć pod ten temat problemy rodzinne ;o))

Prawie dokładnie to samo można było przeczytać w RFD grupy, a obecnie w jej
opisie.
www.usenet.pl
O to właśnie chodziło.

Z wyrazami -

--
Zbigniew Wantuch
z...@p...com.pl

1. Data: 2001-05-15 21:21:37

Od: "michal jonca / miguel" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

podzial moze byc prostszy :

budowa domu lub zycie w domu.

pozdrawiam,

--
michal jonca
www.jonca.w.pl

1. Data: 2001-05-16 05:01:47

Od: "Przemysław Widawski" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak samo bez sensu podzielili grupę turystyka na pół. Tylko, że 1/2 +1/2 =
1,5 bo część ludzi pisze to samo i tu i tam bo nie wie gdzie. Zgłupieć od
tego można i nie ma to sensu. Obawiam się, że tu będzie to samo.

Użytkownik "Darkac" <d...@e...com.pl> napisał w wiadomości

sufit
Cyklinowanie parkietu
Pralka - Indesit