Jaka farba do pokoju?

1. Data: 2001-05-14 20:08:37

Temat: Jaka farba do pokoju?
Od: "AdamP" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Muszę kupić białą farbę do malowania mieszkania. Kiedyś użyłem Applause, ale
nie jest to najlepsza rzecz na świecie. Może macie jakieś doświadczenia w
tym temacie?
Widziałem farbę Nobilesu do pokojów, nawet jakoś tak się nazywa, w dobrej
cenie (ok. 30zł/10l) może tym?

1. Data: 2001-05-15 13:03:28

Temat: Odp: Jaka farba do pokoju?
Od: "Tomasz Czapla" <c...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym temacie?
> Widziałem farbę Nobilesu do pokojów, nawet jakoś tak się nazywa, w dobrej

Ja proponuję Ci Dekoral. W porównaniu z innymi jest naprawdę biała. Tylko
jest trochę droższa.

Charlie

1. Data: 2001-05-24 13:38:28

Temat: Re: Jaka farba do pokoju?
Od: "Krzysiek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja proponuję Ci Dekoral. W porównaniu z innymi jest naprawdę biała. Tylko
> jest trochę droższa.
>
> Charlie

Tak. Zgadzam się, też maluję dekoralem akrylowym w cenie około 55PLN za 10l
Jestem b. zadowolony. Świetnie kryje i ta biel.
pozdr.
Krzysiek

terakota (lub gres) w calym mieszkaniu?
Klimatyzacja - gdzie i jaka ?