Rolety

1. Data: 2001-05-14 09:15:27

Temat: Rolety
Od: "Michał Szerling" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od jakiegos czasu poszukuje (w Warszawie), firmy lub sklepu posiadajacego w
ofercie rolety z systemem powodujacym przyleganie tychze do okna nawet w
przypadku uchylenia jego. Zwiedzilem juz chyba wszystkie stoleczne
supermarkety budowlane i nic. Za informacje na temat wyzej wymienionych bede
szczerze wdzieczny.

Pozdrawiam
Michal

1. Data: 2001-05-14 13:44:21

Temat: Re: Rolety
Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał Szerling <m...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9do7kf$crf$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
> przypadku uchylenia jego. Zwiedzilem juz chyba wszystkie stoleczne
> supermarkety budowlane i nic. Za informacje na temat wyzej wymienionych

Jesli masz okna z PCV to zajrzyj do firm ktore je sprzedaja. Ostatnio
ogladalam okna plastikowe roznych firm i w kilku widzialam w ofercie takie
specjalne rolety z prowadnicami uniemozliwiajacymi "dyndanie" przy
uchyleniu. Niestety nie wiem czy mozna je dolozyc do gotowych okien.

Pozdrawiam,
Justyna G.

1. Data: 2001-05-14 19:35:45

Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Szerling" <m...@a...pl> wrote in message
> [...]
> przypadku uchylenia jego. Zwiedzilem juz chyba wszystkie stoleczne
> supermarkety budowlane i nic. Za informacje na temat wyzej wymienionych

Widziałam takie w Emilii. Jest tam takie małe stoisko z żaluzjami i
roletami.
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-05-18 21:00:23

Od: "Julka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Szerling" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przypadku uchylenia jego. Zwiedzilem juz chyba wszystkie stoleczne
> supermarkety budowlane i nic. Za informacje na temat wyzej wymienionych

Ja wprawdzie nie ze stolycy, ale to niemożliwe, żeby u was nie było firm
produkujących rolety na zamówienie.
My kupując taką moglismy wybrać w jaki sposób ma przylegać tj. czy profile
z boku i wtedy można rolete zatrzymac na dowolnej wysokości czy z takim
stoperami-haczykami. Zamawialismy na połaciowe i nawet nie trzeba było znac
wymiarów - wystarczyło znac typ okna. Ponieważ na zamówienie - trwa to kilka
dni. U nas (Szczecin) przedstawiciele takiej firmy siedzą np. w M3
(Komfort).

Pozdrówka z Pomorza Zachodniego
Justyna

1. Data: 2001-05-21 10:52:24

Od: "Michał Szerling" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kilka
> dni. U nas (Szczecin) przedstawiciele takiej firmy siedzą np. w M3

Witam,
Na poczatku dziekuje za odpowiedzi :-). W emilce sprawdze w tym tygodniu.
Niestety jak widzisz jest to towar deficytowy w stolycy :-), co widac nawet
po znikomosci postow z odpowiedzia na ten temat. A powazniej supermarkety sa
w wawie nastawione typowo na ilosc, tak samo jak 'gielda budowlana' na
bartyckiej, takze jest to problem (spotykam sie kolejny z tego typu zagadka)
jesli chcesz znalezc cos nietypowego. Chociaz w sumie nie jest to nic
szczegolnego, zwykly system mocowania do rolet.

Pozdrawiam
Michal Szerling

1. Data: 2001-05-23 10:26:14

Od: "Grzegorz Porowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał zadzwoń do Zbigniewa Roguszczyka tel 0602-69-80-69, lub po 17-tej
751-98-75.
Powołaj się na Grzegorz Porowskiego - może będzie taniej.
Ten Pan najpierw montował żaluzje u znajomych moich rodziców, potem u moich
rodziców i w efekcie u mnie. Zamontował mi takie rolety w oknach
połaciowych, że nawet po otwrciu okna gdy roleta jest równolegle do podłogi
nie zwisa.
Już Go poleciłem paru znajomym - są zadowoleni.
Pan Zbigniew zajmuje się:
roletami
verticalami
żaluzjami
moskitierami
plisami, duo
itp.
Piszę to na grupę bo może nie tylko Ty szukasz DOBREGO fachowca.
polecam
Grzesiek

Balkon
Wykładzina w płynie