Pierwsze malowanie

1. Data: 2001-05-14 11:43:14

Temat: Pierwsze malowanie
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak. Mam sciany...... z cementu. czym to zamalowac?
ktores tam malowanie to mozna sobie przebierac. ale pierwsze to jest
problem bo sciany pija jakby byly na kacu. szukam czegos posredniego
pomiedzy jakoscia i kosztem. ma ktos pomysly?
najtaniej to by bylo wapnem. tylko ze potem wapno dlugo twardnieje.
a preparaty do gruntowania wydaja mi sie byc takie sobie, bo po nich
i tak 3 razy malowac trzeba zeby szarosc zasmarowac.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-05-14 12:31:30

Temat: Re: Pierwsze malowanie
Od: "Zbigniew \"Ksiadz\" Wantuch" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Szyszlo" pisze:

> No tak. Mam sciany...... z cementu. czym to zamalowac?

Jeśli masz goły cement to najwpierw zaszpachluj na gładko - najlepiej (IMHO)
Cekol-em.
Po szpachlowaniu masz białą powierzchnięktóra pije mniej niż cement.
Tylko musi dobrze wyschnąc - 2-3 dni.

> [...]
> a preparaty do gruntowania wydaja mi sie byc takie sobie, bo po nich
> i tak 3 razy malowac trzeba zeby szarosc zasmarowac.

Ja malowałem Cieszynką - 4 rok a sciany białe jak d... niemowlaka.
A wcześniej dawałem Unigrund i ściany nie zmieniały koloru.

Z poważaniem -

--
Zbigniew Wantuch
z...@p...com.pl