Balkon

1. Data: 2001-05-14 09:18:10

Temat: Balkon
Od: "gymkhana" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moze ktos poradzi czym najlepiej wykonczyc balkon (od srodka). Zaznaczam, ze
tynk raczej nie wchodzi w gre.

1. Data: 2001-05-14 13:26:58

Temat: Re: Balkon
Od: "Adam Krawczyk" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gymkhana" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> moze ktos poradzi czym najlepiej wykonczyc balkon (od srodka). Zaznaczam,
> [...]

Witam

Ja mam balkon obity plytami azbestowymi (pfu) i zamierzam azbest wypieprzyc
a w jego miejsce siding (czy jak sie to pisze).

Moze u ciebie tez by sie sprawdzil.

--
_____
Pozdrawiam

1. Data: 2001-05-15 06:16:21

Od: "gymkhana" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a w jego miejsce siding (czy jak sie to pisze).

siding, siding... mozna cos blizej?

1. Data: 2001-05-15 06:51:20

Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> siding, siding... mozna cos blizej?

siding - to takie panele ze sztucznego tworzywa (wygląda jak boazeria)
dostępne w różnych kolorach.

Mój stary położył siding na te ... płyty azbestowe. Podobno kiedy się je
demontuje pylą gorzej niż kiedy się je zostawi w spokoju
--
muraska

1. Data: 2001-05-15 12:29:45

Od: "Adam Krawczyk" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój stary położył siding na te ... płyty azbestowe. Podobno kiedy się je
> demontuje pylą gorzej niż kiedy się je zostawi w spokoju

Wiem ze gorzej jak je sie tlucze i pekaja a pyl sobie z tej okazji lata w
okolo ale ja zamierzam delikatnie wyciagnac gwozdzie ktore to g.. trzymaja.

_____
Pozdrawiam
Adam Krawczyk
a...@s...pl