Pralka - Indesit

1. Data: 2001-05-15 06:07:02

Temat: Pralka - Indesit
Od: "Ania S." <A...@p...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pralki firmy Indesit sa godne polecenia?
Ania S.

1. Data: 2001-05-15 06:57:51

Temat: Re: Pralka - Indesit
Od: "mk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi rodzice kupili jakis rok temu, ja mam Bosha - po 2 latach nawilila
drobnostka, a indesit poki co chodzi, cichutki i ma wiecej bajerow za
podobna cene.

--
Marcin
http://republika.pl/markoz

1. Data: 2001-05-15 08:16:53

Od: "Jarek" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy pralki firmy Indesit sa godne polecenia?
> Ania S.

W ciagu pieciu lat uzytkowania pralko-suszarki Indesit, raz tylko sie
zepsula. Niewielkie uszkodzenie, jeden dzien spedzila w serwisie.
Pozdr!

Jarek Zuzga
http://wariant5.rockmetal.art.pl
http://bieszczady.koti.com.pl

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-05-15 12:13:33

Od: "androm" <a...@i...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

osobiście polecam. nie wiem czy wszystkie, ale moja (kosztowala okolo 1100 w
mediamarkt) posiada funkcję wirówki przy 1200 obrotach - tak odwirowane
pranie wychodzi z pralki prawie suche (i to nie uzywajac programu suszenia,
ktory takze jest dostepny).
Użytkownik Ania S. <A...@p...zgora.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9dqdmq$q1b$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-05-15 12:44:13

Od: "Zbigniew \"Ksiadz\" Wantuch" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panna "Ania S." pyta:

> Czy pralki firmy Indesit sa godne polecenia?

Mam Indesita od 4 lat - praktycznie chodzi co dzień, jak na razie bez żadnej
awarii.
Nie jest przesadnie zbajerowana, ale ma to co powinna mieć, łącznie z suszarką.
Kosztowała jakieś 1500 zł.

--
Zbigniew Wantuch
z...@p...com.pl

1. Data: 2001-05-17 10:43:22

Od: e...@p...eu.org (Krzysztof Krzyżaniak) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 15 May 2001 14:44:13 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <z...@p...fm> i powiedziała:

[..]

> [...]
> awarii.
> Nie jest przesadnie zbajerowana, ale ma to co powinna mieć, łącznie z suszarką.

A mógłby ktoś porównać Indesita z Candy (w podobnej klasie cenowej)?

eloy
--

"No, świetnie, ale jaką metodą wybierzemy metodę głosowania?"

1. Data: 2001-05-17 10:55:59

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania S." <A...@p...zgora.pl> napisał w wiadomości
> Czy pralki firmy Indesit sa godne polecenia?
> Ania S.

Witajcie;)))

Mam Indesita (pralkosuszarke) ponad rok i jestem bardzo zadowolona, jest
cicha i do tej pory jeszcze sie nie psula. Polecam;-)

Kaliope

Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl
ICQ 73558372

1. Data: 2001-05-18 09:57:51

Od: "Zbyszek" <...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Indesita od 6 lat.
Na początku była bardzo cicha. Później z czasem stała się głośna
a nawet uciążliwie głośna (4 lata). Trochę smaru i na jakiś czas pomogło.

Po 4,5 roku zatarł się silnik - wymiana na inny bo dokładnie takiego samego
nie było,
Nic dziwnego że silnik był do wymiany bo cały czas sciekała na niego
skroplona na bębnie woda, a on nie ma żadnego zabezpieczenia przed korozją.
Nie tylko silnik skorodował, inne elementy też nie są właściwie
zabezpieczone
musiałem trochę od środka pralkę pomalować.

Teraz jak pierze i się nagrzeeje to nie zawsze chce wirować, ale jak
wystygnie to jest OK.

A i jeszcze jedno czasem wchodzi w stan w którym jednocześnie wypuszcza wodę
i nabiera nową. Problem w tym że jest to stabilny stan.

A w ogóle jestem przekonany że innych firm są tak samo dobre - wszyscy
produkują aby taniej i aby przetrwać okres gwarancji a potem ....

Pozdrawiam
Zbyszek K

1. Data: 2001-05-25 08:18:33

Temat: Odp: Pralka - Indesit
Od: "Monika Allison" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powzowlę dołaczyć do grona ludzi zadowolonych z pralki Indesit, którą mam od
trzech lat. jest to pralko-suszarka, zapłacilismy za nią około 1200 zł.
Piorę 2 razy w tygodniu i chodzi bez zarzutów.

Pozdrawiam

Monika

1. Data: 2001-05-25 10:46:45

Od: "Marek Adamski" <m...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Allison" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trzech lat. jest to pralko-suszarka, zapłacilismy za nią około 1200 zł.
> Piorę 2 razy w tygodniu i chodzi bez zarzutów.

A jaką pralkę polecacie do prania 2 razy dziennie 7 dni w tygodniu ?
Kiedyś mieliśmy Wiatkę, przestała działać dopiero jak cała skorodowała.

--
Marek Adamski m...@h...com.pl

Jaka farba do pokoju?
terakota (lub gres) w calym mieszkaniu?