Czym smarowac uczulenie???

1. Data: 2006-08-12 20:39:43

Temat: Czym smarowac uczulenie???
Od: "Annacor" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Szesciomiesieczny nasz synek ciagle ma jakąs wysypke.Sa to such place
kolo uszu i pod jednym kolanem.Zaczerwienienie widac ze jest suche i
chcielibysmy jakos ukoic to swedzenie.Czy jest jakas masc ktora moglaby
pomoc???

2. Data: 2006-08-12 21:12:14

Temat: Re: Czym smarowac uczulenie???
Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Annacor napisał(a):
> [...]
> kolo uszu i pod jednym kolanem.Zaczerwienienie widac ze jest suche i
> chcielibysmy jakos ukoic to swedzenie.Czy jest jakas masc ktora moglaby

Może Alantan (maść lub krem) - jest odpowiedni na takie dolegliwości
lecz nie wiem czy dla tak małego człowieczka także.

3. Data: 2006-08-13 05:30:03

Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolo uszu i pod jednym kolanem.Zaczerwienienie widac ze jest suche i
> chcielibysmy jakos ukoic to swedzenie.Czy jest jakas masc ktora moglaby

Jeżeli ma ciągle te wysypkę, w dodatku za uchem i w zgieciu kolana, a skóra
jest sucha i swędzi, to idźcie czym prędzej do dermatologa (AZS?).
A póki co możecie kupić w aptece preparaty zaw. parafinę (chociażby Oilatum) -
emulsję do kapieli (dodaje się ok. 1-2 nakrętek do wanienki) i mydło (trochę
kosztuje, ale nie wysusza skóry). Dosyć skuteczna jest tez emulsja Balneum, ale
nieciekawie pachnie.
Poza tym (ale dopiero po stwierdzeniu AZS) można miejscowo stosowac maści
sterydowe (nie wiem, czy można u tak małego dziecka), albo zaw. makrolaktamy (te
niestety sa drogie - ca. 100 PLN za 15 g). No i oczywiście (niezaleznie od
wszystkiego) należy usunąć z otoczenia dziecka wszystkie mozliwe alergeny (też
pokarmowe).
Pzdr.
RR ;-)

4. Data: 2006-08-13 07:46:59

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Annacor napisał:
> Witam.Szesciomiesieczny nasz synek ciagle ma jakąs wysypke.Sa to such place
> kolo uszu i pod jednym kolanem. [...]

Z tego co wiem, to za uchem i po wewnętrznych stronach stawów,
sprawdza się nowe kosmetyki na odczyt alergiczny.
Może nie ten proszek do prania?
A prasujecie jego ciuszki?

--
Pozdrawiam :)
JM

prywatna klinika- choruję 7 lat! Pomocy!
Kłujący ból ucha.
kłucie w okolicach serca
mastopatia a antykoncepcja
Prostata - zapytania.