Czym zanęcić sikorki

1. Data: 2004-01-08 11:11:34

Temat: Re: Czym zanęcić sikorki
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mój tato dokarmia sikorki mielonymi orzechami włoskimi, inne ptaszyska nie
podchodzą, a sikorki bardzo lubia orzeszki. Wypróbuj.
Wanda

1. Data: 2004-01-08 11:12:07

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <btj7uf$r9b$1@nemesis.news.tpi.pl>, bella
<belunia@[usunxxx]autograf.pl> wrote:

> a moze powiesic im skorke ze sloninki lub boczku?
> na sznurku od suszarki np :)
> U mnie wszystkie skorki zjedzone... przez sikorki oczywiscie

Zaraz przyleci wrona.

Władysław

1. Data: 2004-01-08 11:14:36

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <btj944$i13$1@inews.gazeta.pl>, waldek <x...@o...pl> wrote:

> ====
> W niektórych krajach rozwiesza się sieci na ptaki. Możesz tak zrobić.
> Wyłuskasz sobie kilka sikorek, a resztę wypuścisz. Potem do klatki za oknem
> i już bez problemu będziesz mógł się nimi zachwycać.
> Ale coś czuję przez skórę, że to kolejny pomysł, który Cię nie zadowoli :-}

Najpierw muszę je jednak jakoś zwabić. Ale co to za pomysł z tym
zacwycaniem się! Ja chcę je przecież zjeść. Inaczej bym tu o tym nie
pisał.

Władysław

;-)

1. Data: 2004-01-08 11:24:01

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <6...@n...onet.pl>,
<m...@p...onet.pl> wrote:

> Mój tato dokarmia sikorki mielonymi orzechami włoskimi, inne ptaszyska nie
> podchodzą, a sikorki bardzo lubia orzeszki. Wypróbuj.

Już pisałem, że to ma być garkuchnia w rramach pomocy zimowej, a nie
delikatesy. Orzechy włoskie to ja lubię sam.

Swoją drogą, jak im twój Tato podaje te mielone orzechy? Ja bym łatwo
mógł je zwabić rozsypując coś lub wywieszając tę skórkę ze słoniny, ale
wiem, że to zwabi gołębie i wrony, które sikorek nie dopuszczą.

Władysław

1. Data: 2004-01-08 12:09:31

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 08 Jan 2004 12:24:01 +0100, na pl.rec.kuchnia, Wladyslaw Los
napisał(a):

> Swoją drogą, jak im twój Tato podaje te mielone orzechy? Ja bym łatwo
> mógł je zwabić rozsypując coś lub wywieszając tę skórkę ze słoniny, ale
> wiem, że to zwabi gołębie i wrony, które sikorek nie dopuszczą.

Nie upieram się, że nie zwabi, bo kto to wie... ;) Ale u mnie taka słoninka
wabiła tylko sikorki, mimo, że i gołębie się gnieżdżą blisko i mimo mew
wszystkożernych złodziejek :) Wróble też miały w nosie tę słoninkę :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-01-08 12:51:34

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <btjjju$s0a$1@nemesis.news.tpi.pl>, bella
<belunia@[usunxxx]autograf.pl> wrote:

> U mnie podobnie ..
> wrony raczej do ziaren podfruwaja i robią bałagan na balkonie -- wrrr
> a sloninką a wlasciwie skórką żywią sie tylko sikorki :)

Widocznie wrony w twojej okolicy mają inny gust nż w mojej. U mnie
skórka ze słoniny starczy zaledwie na drobną przkąskę dla jednej
takiej.

Władysław

1. Data: 2004-01-08 12:53:20

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga "Słowotok" Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:btjbkr$78c$1@opal.futuro.pl...
> Dzięki za post. Przypomniało mi się, ze moja babcia tak robi i ja też tak
> będę.
> Wiem, że to proste, ale nie pamiętam - czym słoninę obwiązać (grubą nitką
> kilku warstw?)

a po co obwiazac? Z powodzeniem wystarczy przeciagnac cienki sznureczek czy
gruba nic przez slonine - zrobic dziurke wykalaczka np.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-01-08 12:55:19

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-08 13:09, Użytkownik Evunia napisał:

> [...]

wrony raczej do ziaren podfruwaja i robią bałagan na balkonie -- wrrr
a sloninką a wlasciwie skórką żywią sie tylko sikorki :)

b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

1. Data: 2004-01-08 12:55:43

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Orzechy na tacy.........z tworzywa sztucznego. Jak zabraknie orzechów jest
awantura na balkonie, trzeba szybko dosypać. Sam zobaczyć. Jak Ci żal dla
biednych ptaszków orzechów to może tylko raz na wabia?
Wanda (co chce Niemca)

1. Data: 2004-01-08 13:13:39

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <6...@n...onet.pl>,
<m...@p...onet.pl> wrote:

> Orzechy na tacy.........

Mielone. Tak? Może sptóbujeą.
Musiałaby jednak najpierw chociaż jedna taka tu podlecieć.

Władysław

jablecznik
wieprzowina w sosie słodko kwaśnym
co to jest i czym to ewentualnie zastapic?
ciasto z owocami
zupa czekoladowa