Czym zmyć klej z plastra opatrunkowego?

1. Data: 2005-08-29 14:49:08

Temat: Czym zmyć klej z plastra opatrunkowego?
Od: "Moemi" <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś ma jakiś skuteczny sposób na usunięcie śladu po kleju z plastra
opatrunkowego na szyi dziecka, tak żeby nie zrobić kolejnej ranki? Delikatne
ścieranie namydloną gąbką nie skutkuje :-(
pozdrawiam
M.

2. Data: 2005-08-29 14:52:27

Temat: Re: Czym zmyć klej z plastra opatrunkowego?
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moemi" :

> [...]
> opatrunkowego na szyi dziecka, tak żeby nie zrobić kolejnej ranki?
Delikatne
> ścieranie namydloną gąbką nie skutkuje :-(

Wacik ze spirytusem.

Pozdrowienia.

Basia

3. Data: 2005-08-29 20:44:28

Od: Obaś <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@n...vp.pl opowiada tu,że
> [...]
> plastra opatrunkowego na szyi dziecka, tak żeby nie zrobić kolejnej
> ranki? Delikatne ścieranie namydloną gąbką nie skutkuje :-(

Benzyna apteczna.

Jola

4. Data: 2005-08-30 06:28:44

Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moemi" <m...@n...vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> opatrunkowego na szyi dziecka, tak żeby nie zrobić kolejnej ranki?
> Delikatne
> ścieranie namydloną gąbką nie skutkuje :-(

Oliwką.

Ewa

syn idzie do czwartej klasy...
Znaczki w TV to fikcja
A r c hi w u m
Zaproszenie dla rodziców (udział w programie telewizyjnym)
Re: dziecko wychowywane tylko przez matke, bez ojca