Czyszczenie starych ram okiennych, aluminiowych.

1. Data: 2007-01-26 07:46:50

Temat: Czyszczenie starych ram okiennych, aluminiowych.
Od: "maqrek" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Proszę doradzić mi czym można wyczyścić stare ramy aluminiowe.
Jest tego ok 60m2, zamontowene w budynku który mam remontować.

2. Data: 2007-01-26 11:44:45

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w zależności od "zabrudzenia"
- wełną stalową (ręcznie)
- pastą polerską (ręcznie lub mechanicznie filcem)
- pastą do zębów (j.w.)
- mleczkiem do czyszczenia (j.w.)

Z regułu ramy alu są pasywowane (są takie matowo-satynowe) i jeżeli wartwa
pasywacji jest cienka lub miękka to polerka mechaniczna może ją usunąć na
skutek czego odsłonięte alu będzie się jeszcze szybciej utleniać i niszczyć,
także trzeba z tym uważać
--
Jackare

3. Data: 2007-01-30 09:32:30

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Amoniakiem.
JaC

It has removed 2981 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Żarówki energooszczedne w tradycyjnym kształcie
Opinie na temat ekspresów
wyciszenei drzwi wejsciowych
odkurzacz - proszę o opinie
jaka pralka do 45 cm głębokości z ładowaniem od frontu