Malowanie mebli sosnowych?

1. Data: 2007-01-26 08:08:17

Temat: Malowanie mebli sosnowych?
Od: "Grisza" <r...@o...plSPAM_PRECZ> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam zamiar kupić stół i krzesła sosnowe do mojej kuchni. Będę chciał je
pomalować na kolor zbliżony do okleinowanych szfek. Jaką farba jest
najlepsza do tego celu? Stół i krzesła z tego co je oglądałem w
hipermarkecie są już lekko polakerowane lakerem bezbarwnym . Czy trzeba to
przetrzeć papierem ściernym?
Może jakieś sugestie tych co już takie coś robili? Czy ma to szansę wyglądać
przyzwoicie?

Pozdrawiam GR

2. Data: 2007-01-26 09:08:48

Temat: Re: Malowanie mebli sosnowych?
Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grisza" <r...@o...plSPAM_PRECZ> napisał w wiadomości
> [...]
> przetrzeć papierem ściernym?
> Może jakieś sugestie tych co już takie coś robili? Czy ma to szansę

pomalować to może nie, ale bejcą jakąś przejechać. Jak odpowiada Ci sosna na
stół i krzesła, to może rozważ kupno takiego zestawu w Ikei, kosztuje ok
400zł, a wszystko już gotowe

3. Data: 2007-01-26 09:28:05

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grisza napisał(a):
> [...]
> przetrzeć papierem ściernym?
> Może jakieś sugestie tych co już takie coś robili? Czy ma to szansę wyglądać

Zainteresuj się lakierobejcami koloryzującymi. Jest tego spory wybór w
każdym kibelmarkecie. Odcień wybranego koloru zależny od liczby warstw.

Ja mam w kuchni krzesła przyciemniane lakierobejcą (przez firmę, która
je produkuje) i jestem zadowolony z efektu. Nie są co prawda takie
ciemne jak szafki, ale jest to zgodne z założeniem.

Pozdrawiam
Krzysiek.

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

Czyszczenie starych ram okiennych, aluminiowych.
Żarówki energooszczedne w tradycyjnym kształcie
Opinie na temat ekspresów
wyciszenei drzwi wejsciowych
odkurzacz - proszę o opinie