Palenie w piecu CO - pomocy

1. Data: 2007-01-26 12:15:38

Temat: Palenie w piecu CO - pomocy
Od: "marks35" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dostal mi sie w spadku stary domek z piecem CO. Prosze o pomoc, gdzie znajde
jakies wskazowki na temat efektywnego palenia oraz obslugi w/w pieca.

Pozdrawiam serdecznie.
Marek

2. Data: 2007-01-26 18:02:28

Temat: Re: Palenie w piecu CO - pomocy
Od: Michał <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marks35" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
znajde
> jakies wskazowki na temat efektywnego palenia oraz obslugi w/w pieca.

Nigdy nie miałeś styczności z piecem CO ?? Na co ten piec ?? Zwykły na
drzewo/węgiel czy jakiś nowszy automat na miał ?? Rozumiem że jak CO to tzw.
"centralne" jest pompka czy wymuszony obieg ??

3. Data: 2007-01-30 12:56:47

Od: "marks35" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tzw.
> "centralne" jest pompka czy wymuszony obieg ??

Jest to stary piec na drewno/wegiel z wymuszonym obiegiem.

Malowanie mebli sosnowych?
Czyszczenie starych ram okiennych, aluminiowych.
Żarówki energooszczedne w tradycyjnym kształcie
Opinie na temat ekspresów
wyciszenei drzwi wejsciowych