Jaka wiertarka lub wkrętarka akumulatorowa

1. Data: 2007-01-26 20:19:21

Temat: Jaka wiertarka lub wkrętarka akumulatorowa
Od: "Romek" <Romke22@USUN_TEN_KAWALEK.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Potrzebuję wywiercić parę dziur w garażu na kołki na koła od auta,
co by je powiesić na ścianie i nie sezonować odpłatnie.
Myślę żeby sobie sprawić w tym celu jakąś wiertarkę. Ale po pobycie w
sklepie mam zagwozdkę:

1. Kupić podłączaną kablem do gniazdka - mają większe moce, większe dziury
wiercą
(rozmiary wierteł do 16-25 mm)
2. Kupić wiertarko-wkrętarkę akumulatorową - wydaje się poręczniejsza, bez
kabla,
można sobie jakieś śrubki wkręcić/wykręcić tym w domu. Ale ma mniejsze moce,
mniejsze średnice wierteł
obsługuje. Największa jaką widziałem to miała 24V (jakiś Pegasus) i średnica
wiertła 12 mm.
Ale czy te akumulatory nie niszczą się zbyt szybko ?

Proszę doradźcie na który wariant się zdecydować i jeśli można to podajcie
jakiś model/markę.

2. Data: 2007-01-26 20:59:20

Temat: Re: Jaka wiertarka lub wkrętarka akumulatorowa
Od: scooby <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę doradźcie na który wariant się zdecydować i jeśli można to podajcie
> jakiś model/markę.

z czego ten mur w garażu ?? bo jak z tzw. maxa / cegły, to bez problemu
akku wystarczy. No i dobre wiertło do betonu kup, a nie takie w
zestawach po 5zł.

Ja nabyłem najtańszą przewodową 'jednorazówkę' za 30,- miała się zepsuć
po paru razach, a działa już 2gi rok, jędza ...

pzdr, scoo

3. Data: 2007-01-26 21:00:10

Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> szukaj wiadomości tego autora

*Romek* wrote:

> Potrzebuję wywiercić parę dziur w garażu na kołki na koła od auta,
> co by je powiesić na ścianie i nie sezonować odpłatnie.

Z czego jest ściana?

<>

4. Data: 2007-01-26 22:29:43

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Romek <Romke22@USUN_TEN_KAWALEK.poczta.onet.pl> wrote:

> 2. Kupić wiertarko-wkrętarkę akumulatorową - wydaje się
> poręczniejsza, bez kabla,

Wkrętarka jest fajna, jeśli się jej choć trochę regularniej
używa. Jeśli zaś ma służyć do wyjęcia raz na kilka miesięcy z
pudełka, to daj spokój, żaden akumulator (wkrętarkowy) nie
pozostanie naładowany przez taki czas, skutek więc będzie taki,
że jak będziesz potrzebował coś wkręcić/wywiercić, będziesz
musiał zaczynać od kilkugodzinnego ładowania AKU, a dodatkowo
takie traktowanie go błyskawicznie wykończy.

J.

5. Data: 2007-01-27 18:02:50

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 23:29, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
> używa. Jeśli zaś ma służyć do wyjęcia raz na kilka miesięcy z
> pudełka, to daj spokój, żaden akumulator (wkrętarkowy) nie
> pozostanie naładowany przez taki czas,

Świnto prawda.
Aczkolwiek dla bogatych (co chcą zaoszczędzić na przedłużaczu ;-) jest
wyjątek - wkrętraki z akumulatorem litowym, Bosh kosztuje coś koło
300pln, i ma trzymać poziom przez pół roku.

--
ZZ@private

Palenie w piecu CO - pomocy
Malowanie mebli sosnowych?
Czyszczenie starych ram okiennych, aluminiowych.
Żarówki energooszczedne w tradycyjnym kształcie
Opinie na temat ekspresów