DERMATOLOG - pytanie - zniekształcone paznokcie u dziecka

1. Data: 2010-03-25 21:42:35

Temat: DERMATOLOG - pytanie - zniekształcone paznokcie u dziecka
Od: "janina" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Od dłuższego czasu zauważyłam u mojej półtorarocznej wnuczki, że paznokcie u
nóżek (szczególnie duże palce) są zniekształcone - nie wypukłe, ale wklęsłe,
pękające po środku, paznokcie rosną "do góry", przy tym lekkie żółte
przebarwienia na skórze paluszka.
Poza tym widzę, że skóra na całym ciele jest sucha. Włoski cieniutkie (być
może to nie ma nic wspólnego). Jaka może być przyczyna - rodzice do lekarza
się nie wybierają i to mnie niepokoi.
Bardzo dziękuję za każdą informację lub poradę.

2. Data: 2010-03-27 01:44:44

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-25 22:42, janina pisze:
> [...]
> się nie wybierają i to mnie niepokoi.
> Bardzo dziękuję za każdą informację lub poradę.

To jest pewnie grzybica. Wypędź tych rodziców do lekarza z dzieckiem

--
animka

dieta która pozwoli odktyć alergię ?
Ważność recepty
sposoby na dłuższe pompowanie :)
zapalenie oskrzeli, itp
Psychika - omdlenie - chwilowa utrata pamięci