dieta która pozwoli odktyć alergię ?

1. Data: 2010-03-24 15:01:30

Temat: dieta która pozwoli odktyć alergię ?
Od: "alepieter" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czy jest jakaś dieta i jak sie ewentualnie nazywa abym mógł odkryc na co
jestem uczulony ?
będe pił tylko wodę ale co jeść bo jeśc trzeba aby na pewno nie były to
rzeczy uczulające,
wszystko inne chcę wywalić na jakiś czas z diety m.in. glutaminiany,
bezoesany

2. Data: 2010-03-24 15:10:55

Temat: Re: dieta która pozwoli odktyć alergię ?
Od: "BP" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jest jakaś dieta i jak sie ewentualnie nazywa abym mógł odkryc na co
> jestem uczulony ?

zastosuj monodietę oparta o kasze jaglaną. Na początek 7-8 dni i zobaczysz
róznicę

jk

3. Data: 2010-03-24 15:36:46

Od: "alepieter" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> zastosuj monodietę oparta o kasze jaglaną. Na początek 7-8 dni i zobaczysz
> róznicę

dzięki.
czyli tylko kasza jaglana ?
a co się pije ? i z czym mozna jeść tę kaszę ?

4. Data: 2010-03-24 17:04:51

Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki.
> czyli tylko kasza jaglana ?
> a co się pije ? i z czym mozna jeść tę kaszę ?

No jak monodieta... to raczej z niczym...

5. Data: 2010-03-24 17:19:06

Od: "BP" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jak monodieta... to raczej z niczym...

Bardzo prosto. Woda (najlepiej ciepła lub wrzątek) i 3 razy dziennie
gotowana kasza. Możesz jesć ile chcesz byle ale lepiej trzymać się 3 razy
min.
Kasze gotujesz raz dziennie i najlepiej trzymasz wpierzynie.

Jak wrzucisz w googla znajdziesz sporo

jk

6. Data: 2010-03-24 21:31:54

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-24 16:36, alepieter pisze:

> dzięki.
> czyli tylko kasza jaglana ?
> a co się pije ? i z czym mozna jeść tę kaszę ?

Ja po kaszy jaglanej i gryczanej mam alergię, duszę się.

--
animka

7. Data: 2010-03-24 21:45:12

Od: "BP" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja po kaszy jaglanej i gryczanej mam alergię, duszę się.

kAJA, NOT OT wiem co ci kupie na prezent....

JK

Ważność recepty
sposoby na dłuższe pompowanie :)
zapalenie oskrzeli, itp
Psychika - omdlenie - chwilowa utrata pamięci
Seks po alkoholu