DO...

1. Data: 2006-09-02 15:21:44

Temat: DO...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...gdybym nie był wtedy tak bardzo zakochany ściął bym Ciebie mieczem za
to, co mi próbowałaś zrobić.
Jutro możesz przyjechać, ale przed południem, już Ci nic nie grozi,
chciałbym się z Tobą rozmówić, a do tej rozmowy telefon to stanowczo mało.

2. Data: 2006-09-02 17:42:29

Temat: Re: DO...
Od: "Majka" <f...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie natury naukowej.Zazanaczam ,ze nic nie mam do autora tego
postu,jedynie interesuje mnie terminologia scisle medyczna( jestem maturzystką
i mam zamiar studiowac medycynę ewentualnie specjalizowac sie w psychiatrii)
Moze jest na tej grupie lekarz,ktory odpowie mi na pytanie: jak sie nazywa
choroba ,kiedy czlowiek uzewnętrznia swoje intymne tajemnice przed ogółem.I
czy te objawy leczy sie farmakologicznie czy przez terapię indywidualną.
Dziekuje z gory :-)
Majka

3. Data: 2006-09-02 17:54:37

Od: "Veni" <v...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>    ...gdybym nie był wtedy tak bardzo zakochany ściął bym Ciebie mieczem za

Dziadki po 70 juz nie kochaja to jest ino seks hehehehe...

4. Data: 2006-09-02 18:19:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <f...@p...onet.eu> wrote in message
> [...]
> ogółem.I
> czy te objawy leczy sie farmakologicznie czy przez terapię indywidualną.

Lekarstwo znane - wodny roztwór alkoholu etylowego - ale sprawy nie załatwi.

5. Data: 2006-09-02 18:20:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veni" <v...@c...onet.pl> wrote in message

> Dziadki po 70 juz nie kochaja to jest ino seks hehehehe...

Do 70 nie dożyję, za daleko, Veni, vidi, vici - Orionikidze...

6. Data: 2006-09-02 18:46:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veni" <v...@c...onet.pl> wrote in message

Żadnego seksu, ten mam zarezerwowany dla żony.
Potrzebna poważna rozmowa.

7. Data: 2006-09-03 05:58:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogółem.I
> czy te objawy leczy sie farmakologicznie czy przez terapię indywidualną.

Jakie intymne? Co prawda nie jest to grupa typu randka, czy sex, ale jedna z
dwu, skąd docierają wiadomości do odbiorcy, co naraża kucharczyków z tej
grupy na czytanie takich enuncjacji wygladających na elukubracje miernego
wierszoklety i pisarza oraz pisarki ramot.

8. Data: 2006-09-03 22:25:59

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veni" <v...@c...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dziadki po 70 juz nie kochaja to jest ino seks hehehehe...

Dokladnie 59...

Iwona
Nie nalezy mylic prawdy z opinia wiekszosci.

9. Data: 2006-09-05 12:16:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Franciszek" <f...@b...pl> wrote in message

> Użytkownik "Majka" <f...@p...onet.eu> napisał w wiadomości

> Ten przypadek chorobowy jest bardzo znany na pl.soc.polityka :)))) :D

To cos o francuskiej chorobie?

10. Data: 2006-09-05 12:18:00

Od: "Franciszek" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Majka
>
> --
Ten przypadek chorobowy jest bardzo znany na pl.soc.polityka :)))) :D

Pozdrawiam
Franciszek

Czy i ewentualnie jak zrobić indyka na dziko ( pierś ).
zagospodarowanie patisonów i cukinii?
WINOGRONO MARYNOWANE
OWOCE BEZ CUKRU !!!
Kubek porcelanowy w dawnym stylu