Czy i ewentualnie jak zrobić indyka na dziko ( pierś ).

1. Data: 2006-09-02 14:37:59

Temat: Czy i ewentualnie jak zrobić indyka na dziko ( pierś ).
Od: "consul" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy to ma sens jeśli tak to jak sie do tego zabrać.

M.P.

2. Data: 2006-09-02 14:48:10

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

consul wrote:
> Witam,
>
> Czy to ma sens jeśli tak to jak sie do tego zabrać.

a co rozumiesz pod pojęciem "na dziko" ? Jeżeli jak dziczyznę, to nie ma
sensu.

Waldek

3. Data: 2006-09-02 15:25:38

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):

> a co rozumiesz pod pojęciem "na dziko" ? Jeżeli jak dziczyznę, to nie ma
> sensu.

I pomyśleć, że kiedyś to była dziczyzna, którą trzeba było upolować.
;-)
pozdr. Jerzy

4. Data: 2006-09-02 15:38:58

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak schrieb:

> I pomyśleć, że kiedyś to była dziczyzna, którą trzeba było upolować.
> ;-)

ale dziki indyk to inna parafia.

Waldek

5. Data: 2006-09-02 17:54:32

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> I pomyśleć, że kiedyś to była dziczyzna, którą trzeba było upolować.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

skad wiesz ze nie polowal? :)
ja kiedys polowalam na koguta, skubaniec bez glowy chcial
zwiac ;)

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

6. Data: 2006-09-02 20:00:42

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 2 septembre 2006 ŕ 16:48:10, dans <4...@u...de> vous
écriviez :

> a co rozumiesz pod pojęciem "na dziko" ? Jeżeli jak dziczyznę, to nie ma
> sensu.

Dolaczam sie do pytania. Aczkolwiek "na dziko" to raczej nie to samo
co "po mysliwsku"...

Ewcia

--
Niesz

7. Data: 2006-09-03 08:53:26

Od: Kyllyan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):

> a co rozumiesz pod pojęciem "na dziko" ?
No właśnie. wrzuciłem w google: "na dziko" i zwątpiłem.
robiłem czasem baraninę "na dziko" marynując ją uprzednio w zalewie z
octem i jałowcem. W googlach znalałem kupę przepisów o nazwie "na dziko"
miedzy innymi cielęcinę, kurczaka, czy udka z indyka, w których ani
octu, ani jałowca.

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk