DO a rozstępy

1. Data: 2004-04-08 10:22:31

Temat: DO a rozstępy
Od: "maq" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze mi powiedziec czy stosowanie diety optymalnej ma jakis wplyw na
stare (kilkunastoletnie) i niezwykle liczne (na calym ciele) rozstepy? czy w
ogole cos ma na nie wplyw - czy da sie je jakos zlikwidowac?

2. Data: 2004-04-09 07:54:21

Temat: Re: DO a rozstępy
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stare (kilkunastoletnie) i niezwykle liczne (na calym ciele) rozstepy? czy
> ogole cos ma na nie wplyw - czy da sie je jakos zlikwidowac?

stosowanie diety optymalnej i działalność w OSBO ma bardzo duży wpływ na
rozstępy.wpływ ten polega na tym iż zajmujesz się innymi sprawami i nie
myślisz o rozstępach przez co nie stanowią one dla ciebie problemu i nie
widzisz potrzeby ich likwidacji.
jeśli to nie pomoże to zapytaj na
pl.rec.uroda

3. Data: 2004-04-09 10:56:51

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozstępy.wpływ ten polega na tym iż zajmujesz się innymi sprawami i nie
> myślisz o rozstępach przez co nie stanowią one dla ciebie problemu i nie

stanowczo za wczesnie na "powrot" klamek do drzwi

Jurek

4. Data: 2004-04-09 11:24:12

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> stanowczo za wczesnie na "powrot" klamek do drzwi

Jurku!!! Ja Tobie również życzę zdrowych i wesołych świąt

5. Data: 2004-04-09 11:35:42

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> Jurku!!! Ja Tobie również życzę zdrowych i wesołych świąt

dzieki!!!!

poniewaz nie wiem jaka diete "wyznajesz" to na wszelki wypadek tylko ogolnie
; Wesolych swiat ;) !

Jurek

Szczecin - spotkanie...BYŁO, czyli się odbyło :)
a co z brzuszkiem ?
wody mineralne
Nasycone kwasy tluszczowe a magnez
[DO] Paszteto smalec