Kino + emenemsy

1. Data: 2004-04-08 17:44:09

Temat: Kino + emenemsy
Od: Bubson <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idę dziś do kina i zamierzam popełnić w nim m&m'sy. Wiem, że to źle i
niedobrze, ale nie zdołam się powstrzymać, wszystko od rana ryczy we
mnie, że chce dopaść się do wielkiej, 250gramowej paki emenemsów i nie
zamierzam z tym walczyć.
Jednak ten wredny zdrowy rozsądek nie może ani na chwilę zamknąć japska.
Zatem, by nie być z nim zupełnie na przekór, zapytuję Was:
Gorzej będzie, jak pochłonę żółte (z orzeszkami) czy brązowe (sama
czekolada w skorupkach)?

Pozdrowienia i proszę o odpowiedzi (o 21 wychodze do kina ;)))

Pozdrawiam

Ps. Ide na Hildago

Bubson.

2. Data: 2004-04-09 08:01:07

Temat: Re: Kino + emenemsy
Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorzej będzie, jak pochłonę żółte (z orzeszkami) czy brązowe (sama
> czekolada w skorupkach)?

problem jest nie bagatelny, ale rozwiazanie na szczescie proste.

potrebna bedzie torebka foliowa i szklanka mleka.

1. kupujemy zulte mmsy.
2. mleko wlewamy do szczelnej torebki
3. dodalemy tam mmsy niech sie mocza
4. delikatnie pocieramy mmsy w mleku
5. gdy powloka rozpusci sie przekłuwamy torebke tak aby mleko wraz z
rozpuszczonymi powloczkami moglo splynac
6. odlewamy do uprzednio przygotowanej szklanki
7. wydlubujemy orzeszki
8. i mamy przegryzke do kina o Ig mniejszym niz 20

przy odrobinie w prawy mozna to zrobic podczas rekalm w kinie.

polecam

musta

3. Data: 2004-04-09 10:08:21

Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. kupujemy zulte mmsy.
> 7. wydlubujemy orzeszki

to nie prosciej kupic te brazowe i nie wydlubywac orzeszkow? :)

pzdr.

<( )~

4. Data: 2004-04-09 10:22:15

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie prosciej kupic te brazowe i nie wydlubywac orzeszkow? :)

hmm, jak rozpuścisz te bez orzeszków, to nie bedziesz miał przegryzki:-)
(jesli dobrze zrozumiałam przepis)

pzd. Wiedzma

5. Data: 2004-04-09 13:42:27

Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm, jak rozpuścisz te bez orzeszków, to nie bedziesz miał przegryzki:-)
> (jesli dobrze zrozumiałam przepis)

no ale zarowno te z orzeszkami i bez maja najpierw taka czekoladowa warstwe
pod skorupka
wiec mozna chyba zrobic tak, zeby rozpuscic tylko ta warstwe?

prosze o oswiecenie! :)

ps. jestem dziewczynka :P

pzdr.

<( )~

6. Data: 2004-04-09 14:55:30

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warstwe pod skorupka
> wiec mozna chyba zrobic tak, zeby rozpuscic tylko ta warstwe?

a to nie wiem, myslalam, ze o same orzechy chodzi, bez tej warstwy:-)
Przepraszam za pomyłkę w związku z płcią:-) Na usprawiedliwienie dodam,
że sądząc tylko po nicku miałam zaledwie 50 % szansy:-)

pzd. wiosennie, Wiedzma

PS Wiosennie, bo własnie sobie kupiłam pierwszy raz w tym roku sałatę i
jak na nią patrzę, to odkrywam w sobie krolicze zapędy:-) Idę ją
pałaszować:-)

7. Data: 2004-04-09 18:39:42

Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie wiem, myslalam, ze o same orzechy chodzi, bez tej warstwy:-)

no ja tez sie zastanawialam nad taka opcja, ale doszlam do wniosku,
ze bylby to zupelny bezsens :) tyle zachodzu, a orzechy mozna kupic osobno
przeciez

> Przepraszam za pomyłkę w związku z płcią:-)

nic sie nie stalo :)

pozdrawiam rowzniez wiosennie, tyle, ze ja wlasnie z rowerku wrocilam :)))
mmm, ten wiatr we wlosach!

<( )~

8. Data: 2004-04-09 18:44:54

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Apr 2004 15:42:27 +0200, <( )~
<u...@g...pl> napisał:

> prosze o oswiecenie! :)

Chodzi chyba o to by zjesc same orzeszki:)

> ps. jestem dziewczynka :P

wiek, wymiary?;)

--
s(00)mal + gg:1337396 + w:88.5
"Nie ma rzeczy o którą byłoby warto się spierać" - TAK

9. Data: 2004-04-10 07:31:08

Od: "Hoody" <hoodszy_usunto@usunto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<( )~" <u...@g...pl> napisał w
wiadomości news:c5696u$20kl$1@mamut1.aster.pl...

> ps. jestem dziewczynka :P

> <( )~

to skąd u Ciebie ten ogonek ???
;)

10. Data: 2004-04-10 08:19:18

Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiek, wymiary?;)

18, a wymiary... zajebiste :P

pzdr.

<( )~

DO a rozstępy
Szczecin - spotkanie...BYŁO, czyli się odbyło :)
a co z brzuszkiem ?
wody mineralne
Nasycone kwasy tluszczowe a magnez