Kino + emenemsy

następny post »
From: Bubson <b...@N...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Kino + emenemsy
Date: Thu, 08 Apr 2004 17:44:09 GMT

Idę dziś do kina i zamierzam popełnić w nim m&m'sy. Wiem, że to źle i
niedobrze, ale nie zdołam się powstrzymać, wszystko od rana ryczy we
mnie, że chce dopaść się do wielkiej, 250gramowej paki emenemsów i nie
zamierzam z tym walczyć.
Jednak ten wredny zdrowy rozsądek nie może ani na chwilę zamknąć japska.
Zatem, by nie być z nim zupełnie na przekór, zapytuję Was:
Gorzej będzie, jak pochłonę żółte (z orzeszkami) czy brązowe (sama
czekolada w skorupkach)?

Pozdrowienia i proszę o odpowiedzi (o 21 wychodze do kina ;)))

Pozdrawiam

Ps. Ide na Hildago

Bubson.