wielkanocne ciasta

1. Data: 2004-04-08 19:31:35

Temat: wielkanocne ciasta
Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Cos czuje, ze w swieta bede musial zjesc jakies ciasta nawet jesli nie
bede mial na nie popedu. ROdzina i te sprawy;)

Ktore ciasta wydaje sie Wam najbardziej dietetyczne? Nie chodzi mi tu o
jakies przepisy czy cos, tylko o tradycyjne ciasta?

Co myslicie o moim ulubionym, plesniaku?

--
s(00)mal + gg:1337396 + w:88.5
"Nie ma rzeczy o którą byłoby warto się spierać" - TAK

2. Data: 2004-04-08 20:16:51

Temat: Re: wielkanocne ciasta
Od: "Hafsa " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal <s...@g...xxx> napisał(a):

> Co myslicie o moim ulubionym, plesniaku?

Jak prawdziwa na nim plesn, to ci dobrze radze-nie jedz. Jesli to pseudoplesn-
tez nie jedz. W ogole nie jedz ciasta, ja planuje calkowita ciastowa
abstynencje. Hafsa

3. Data: 2004-04-09 05:30:57

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktore ciasta wydaje sie Wam najbardziej dietetyczne? Nie chodzi mi tu o
> jakies przepisy czy cos, tylko o tradycyjne ciasta?

Wydaje mi się, ze sernik na zimno jest najbardziej dietetyczny... Ja
zamierzam się podczas Świąt skusić :)
Pozdrawiam. A.

4. Data: 2004-04-09 07:23:59

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktore ciasta wydaje sie Wam najbardziej dietetyczne? Nie chodzi mi tu o
> jakies przepisy czy cos, tylko o tradycyjne ciasta?

sernik bez cukru,jabłecznik z fruktozą

> Co myslicie o moim ulubionym, plesniaku?

a co to jest i z której części Polski to pochodzi???

5. Data: 2004-04-09 08:46:23

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a co to jest i z której części Polski to pochodzi???

Dobre jest - na spodzie kruche ciasto ciemne, na to marmolada, na to
kruche ciasto białe, na to marmolada, na marmoladę piana z białek ubitych na
sztywno z cukrem, na to trochę startego ciemnego kruchego ciasta.
Bardzo dobre, acz nie wiem skąd ono pochodzi.

Sowa

Kino + emenemsy
DO a rozstępy
Szczecin - spotkanie...BYŁO, czyli się odbyło :)
a co z brzuszkiem ?
wody mineralne