DZIWNA SRACZKA

1. Data: 2009-03-15 15:28:21

Temat: DZIWNA SRACZKA
Od: "Panslavista" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po zjedzeniu wieprzowiny po gruzińsku dostałem dziwnej sraczki, takiej jakby
czerwonej i widać z niej główki białych robaczków o kształcie pipetek. Pytałem
Marudy, podobno to robale-srajmajty, powstające z przejedzenia. Jak to leczyć?
Wysmarowałem se dupsko octem zmieszanym z szarym mydłem, trochę mniej piecze
ale robali coraz więcej w klocku.

http://www.kupy.ovh.org/zdjecia/kupy/29.jpg

2. Data: 2009-03-15 17:10:55

Temat: Re: DZIWNA SRACZKA
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 15:28:21 +0000 (UTC), Panslavista napisał(a):

> [...]
> Wysmarowałem se dupsko octem zmieszanym z szarym mydłem, trochę mniej piecze

To z mózgu ci się przemieszczają poprzez połączenie wprost, jakie mają
tylko podszywki.

3. Data: 2009-03-15 17:44:10

Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 18:10, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> To z mózgu ci się przemieszczają poprzez połączenie wprost, jakie mają
> tylko podszywki.

Ależ z ciebie potęga intelektu. Normalnie IQ większe od Dody. Tylko że
ty dupę masz większą a nie IQ.

4. Data: 2009-03-15 17:54:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 10:44:10 -0700 (PDT), w...@g...com napisał(a):

> Ależ z ciebie potęga intelektu. Normalnie IQ większe od Dody.

Tępaku, Doda ma największe w Polsce - podobno, więc dzięki za komplement
:->

> Tylko że
> ty dupę masz większą a nie IQ.

Raczej ty - właśnie mózg ci nią wyleciał; tylko taki jest skutek twojego
wysiłku intelektualnego :-D

Pieczenie jesiotra
co zrobić z rozpoczętą butelką...
ATAK PERMANENTNY