Dania niesmażone - szukam przepisów

211. Data: 2016-10-27 18:35:00

Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-27 01:01, obywatel Animka uprzejmie donosi:

It's nice.

popolsku

212. Data: 2016-10-27 18:50:31

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-27 o 18:19, Ikselka pisze:

> Nadal mam. Swego czasu zdawałam na ASP. Niestety - na malarstwo, na który
> to kierunek było wtedy 8 miejsc, z czego 4 zarezerwowane dla laureatów
> olimpiad plastycznych, a na pozostale 4 było 264 chętne osoby :-]
Liczyły się też znajomości.

> W sumie - w mojej rodzinie niemal wszyscy mieli jakieś talenty: plastyczne,
> muzyczne, matematyczne.
W mojej rodzinie też mieli talenty, ale nie muzyczne i nie plastyczne.
Wszyscy lubili np. muzykę i taniec, do tego mieli słuch, ale do samego
śpiewania to już nie :-D
Co prawda raz mój ojciec się wykazał talentem jako takim, bo w filmie
była figurka jego roboty do której strzelono.
Potem jak oglądaliśmy ten film to się chwali: zobacz ja tę figurke
zrobiłem :-D

> Ja grałam więc też na skrzypcach.
Brrrrrrrrrr. W uszach mi od razu zaczęło jazgotać ;-)

Grasz jeszcze sobie trochę na tych skrzypcach, czy zapomnialaś o graniu?
> [...]
> Dostalam w prezencie walizkową maszynę do szycia i to mnie
> zaabsorbowało.
> W wieku 17 lat dostałam od ojca pierwszą polską maszynę elektryczną
> wieloczynnościową Singer (na licencji), pierwszą, tzn. z pierwszej partii
> produkcyjnej. Ojciec nie mógł patrzeć, jak ręcznie szyłam sobie modne
> ubrania (bluzki, spódnice, spodnie) przez kilka dobrych lat wcześniej. W
> ciągu kilku lat opanowałam szycie bardzo dobrze, żaden wykrój (np. z
> "Burdy", "Pramo" itp) nie był i nie jest dziś dla mnie za trudny :-)
No wlaśnie z Burdy moja koleżanka uszyła mi kiedyś fajną sukienkę i
poszłam w niej na dyskotekę z kolegą :-)
Jakby mi się chciało to może i ja bym się nauczyła, ale w tamtych latach
to byłam strasznie leniwa do wszelkich robótek.

A mnie się zdawało. że polskiego.

--
animka

213. Data: 2016-10-27 18:57:53

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-27 o 18:35, Qrczak pisze:

> It's nice.
Że co?
Nipanimaju :-(

--
animka

214. Data: 2016-10-27 19:04:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-26 22:58, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Mam tylko nadzieję, że oprócz obrończyni logiki wypowiedzi wszyscy
> potrafią rozróżnić poszczególne osoby w wątku?

Tylko czy to są ci "wszyscy"?

> Imię nie jest jedynym wyróżnikiem.

Wyróżnia głównie styl. Czasem klasa.

215. Data: 2016-10-27 19:37:03

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2016 o 14:10 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> [...]

Bystrzak - "jeszcze rozumie, ale już teraz ciekawsze jest ego przerośnięte
jak prostata".

--
Trefniś

216. Data: 2016-10-27 20:14:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Oct 2016 18:50:31 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
> zrobiłem :-D

> Brrrrrrrrrr. W uszach mi od razu zaczęło jazgotać ;-)

Bo może nie dane Ci było posłuchać prawdziwego grania :-)
Moje spotkanie ze skrzypcami nastąpiło zanim zaczęłam chodzić i mówić - mój
ojciec jako dyrektor w swojej szkole z upodobaniem gromadził liczne i
piękne instrumenty, na których uczono potem grać wiejskie dzieci z tej
szkoły - ja oglądałam te cuda od małego, a skrzypce były dla mnie wręcz
czymś magicznym.

> Grasz jeszcze sobie trochę na tych skrzypcach, czy zapomnialaś o graniu?

Trochę grywam, ale raczej resztkowo, już nie idę do przodu, tylko grywam
stary repertuar, technika też mi siadła już. Dlatego gram, kiedy jestem
sama. I kiedy młodsza córka przyjeżdża. Skrzypaczka i "politechniczka".
Starsza (też "politechniczka") gra na fortepianie. Młodsza zresztą też, ale
główny jej instrument to skrzypce. :-)

> [...]
> Jakby mi się chciało to może i ja bym się nauczyła, ale w tamtych latach
> to byłam strasznie leniwa do wszelkich robótek.

Mnie się chciało - lubiłam oryginalne i łądne ubrania, nawet sukienki
ciążowe sobie szyłam takie (a wtedy nie było tego rodzaju ładnych rzeczy,
jedyna "moda" dla kobiety w ciąży to był marszczony na biuście prosty worek
z karczkiem), że wszystkie kobiety się za mną oglądały na ulicy i w pracy z
podziwem. Nie chciałam pogodzić się z tym, że w ciąży kobieta ma wyglądać
jak samo zaprzeczenie kobiecości, będąc wszak w jej rozkwicie :-)

> A mnie się zdawało. że polskiego.

To też zawsze był i nadal jest mój "konik". Przecież bez tego i bez
poprawnego posługiwania się ojczystym językiem nie da się zrozumieć teorii
i twierdzeń matematycznych :-)

217. Data: 2016-10-27 21:47:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Oct 2016 18:57:53 +0200, Animka napisał(a):

> Że co?
> Nipanimaju :-(

Qrka po prostu potrafi w pełni wyrazić siebie jedynie po angielsku 333333-|

218. Data: 2016-10-27 22:03:12

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-27 o 20:14, Ikselka pisze:

> [...]
> piękne instrumenty, na których uczono potem grać wiejskie dzieci z tej
> szkoły - ja oglądałam te cuda od małego, a skrzypce były dla mnie wręcz
Dużo jest fajnych zespołów, które maja w swoim składzie instrumentów
także skrzypce.
Słuchałam i słucham dużo muzyki. To moja pasja.
> [...]
> Starsza (też "politechniczka") gra na fortepianie. Młodsza zresztą też, ale

O hohoho :-)
> [...]
> "Burdy", "Pramo" itp) nie był i nie jest dziś dla mnie za trudny :-)
> Mnie się chciało - lubiłam oryginalne i łądne ubrania,
Ja też. Czasami nawet w Pewexie kupowałam jak mamusia mi dała trochę z
tego co wujek podeslał.
Uwielbiałam przede wszystkim modne i ładne buty. Raz to sobie nawet
kupilam o numer za małe, bo nie było mojego rozmiaru. Taki człowiek był
mundry :-D

> [...]
> podziwem. Nie chciałam pogodzić się z tym, że w ciąży kobieta ma wyglądać
> jak samo zaprzeczenie kobiecości, będąc wszak w jej rozkwicie :-)
Mnie szyła koleżanka z sekretariatu w szkole, w której pracowałam.
> Ps. Czego uczyłaś w szkole?
> To też zawsze był i nadal jest mój "konik". Przecież bez tego i bez
> poprawnego posługiwania się ojczystym językiem nie da się zrozumieć teorii
> i twierdzeń matematycznych :-)
Trochę śmiać mi się zachciało, bo dyrektor szkoły, matematyk (teraz
przedszkole prywatne sobie prowadzi) napisał w zamówieniu (zakupy dla
szkoły) nażędzia zamiast narzędzia. Nawet się nie zawstydził tylko
uśmiechnął jak mu to wytknęłam.

--
animka

219. Data: 2016-10-27 22:51:55

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-27 o 21:47, Ikselka pisze:

> Qrka po prostu potrafi w pełni wyrazić siebie jedynie po angielsku 333333-|
Już sobie przetlumaczylam na polski w Tłumaczu Google, bo nie "skumałam".

--
animka

220. Data: 2016-10-27 22:55:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Oct 2016 22:03:12 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
>
> O hohoho :-)
> Ja też. Czasami nawet w Pewexie kupowałam jak mamusia mi dała trochę z

Nie mam na myśli dżinsów itp, chociaż też je miałam. Mam na myśli ubrania
oryginalne w sensie artystycznym, estetycznym. Zawsze miałam do tego
zdolności, aż dziś żałuję, że nie poszłam w tym kierunku, np. zamiast na to
durne malarstwo (które można uprawiać i bez studiów w końcu) trzeba było
celować we wzornictwo.

> Uwielbiałam przede wszystkim modne i ładne buty. Raz to sobie nawet
> kupilam o numer za małe, bo nie było mojego rozmiaru. Taki człowiek był
> mundry :-D

Ojojoj, modne i ładne buty uwielbiałam zawsze, a także uwielbiam teraz, mam
ich naprawdę sporo, o niektórych już nawet zapominam :-))
Byłam i jestem skora do wielkich poświęceń, aby mieć te upragnione, nie
potrafię się oprzeć - też zaliczyłam kilka za małych par :-))
Tyle że teraz takie naprawdę ładne, no i dobrze skonstruowane buty znaleźć
graniczy z cudem.

> [...]
> przedszkole prywatne sobie prowadzi) napisał w zamówieniu (zakupy dla
> szkoły) nażędzia zamiast narzędzia. Nawet się nie zawstydził tylko

Nigdy nie uznawałam tłumaczenia braku znajomości ojczystego języka
zdolnościami matematycznymi te znajomość wykluczającymi. Uważam, że własnie
umysły ścisłe stać na poprawność językową - bo stać je generalnie na
więcej, niż inne. Nie mówię tu aż o byciu humanistą, tylko o tym, że w
porównaniu z matematyką zasady języka są bardzo proste i nie powinny
sprawiać absolutnie żadnych trudności komuś, kto z matematyką jest za pan
brat.

kiszony seler
Dynia - szaleństwo!
Fresh and dried melon seeds of all kind Wholesale Melon seeds/Egusi FOB Reference Price:US $800 / Metric Ton MOQ : 5 Metric Ton/Metric Tons (Min. Order) Supply Ability: 500 Metric Ton/Metric Tons per Month Terms of payment: 70% advance payment v
Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Podroby - serca wieprzowe