Dedykacja

1. Data: 2016-07-21 16:00:49

Temat: Dedykacja
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mojemu Tatinkovi i Panslaviemu... spod Chełmca. Niech im gra niebieska orkiestra...

https://www.youtube.com/watch?v=AoHF-4JKSrU

https://www.youtube.com/watch?v=MgrNk9n--G4

Pozdrawiam urlopowo
Aicha

2. Data: 2016-07-21 17:56:02

Temat: Re: Dedykacja
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 lipca 2016 16:00:50 UTC+2 użytkownik b...@g...com napisał:
> Mojemu Tatinkovi i Panslaviemu... spod Chełmca. Niech im gra niebieska orkiestra...

Zmień lekarstwa.

3. Data: 2016-07-21 18:04:08

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 lipca 2016 17:56:03 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> Zmień lekarstwa.

.. i grupę dyskusyjną. Wszystko Ci się już porąbało.

4. Data: 2016-07-21 18:07:39

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 18:04 <s...@g...com> pisze:

> .. i grupę dyskusyjną. Wszystko Ci się już porąbało.

Wiesz co, zjedz ty tego surowego kurczaka, być może będziesz miał większe
problemy.
Nawiasem, wchodzenie w dyskusję ze sobą samym to objaw dość niepokojący.

--
Trefniś

5. Data: 2016-07-21 18:15:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jul 2016 09:04:08 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> .. i grupę dyskusyjną. Wszystko Ci się już porąbało.

Sam jesteś porąbany. Idź lepiej jeść te twoje surowe kurczaki, to nie będę
musiała wciąż się nad tobą litować z powodu twej indolencji umysłowej - bo
z WC po prostu nie wyjdziesz.

6. Data: 2016-07-21 18:16:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jul 2016 18:07:39 +0200, Trefniś napisał(a):

> Wiesz co, zjedz ty tego surowego kurczaka, być może będziesz miał większe
> problemy.

:-DDD
Dokładnie to samo mu własnie poradziłam, no istotnie, zbieżności mamy sporo
:-DDD

7. Data: 2016-07-21 19:41:25

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 lipca 2016 18:04:09 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> .. i grupę dyskusyjną. Wszystko Ci się już porąbało.

Nic mi się nie porąbało. To był przerywnik między cukinią nadziewaną, focaccią z fetą
i truskawkami / czerwoną porzeczką i serem pleśniowym, chłodnikiem z botwinki oraz
naleśnikami z dżemem z pomidorów :P

Aicha

8. Data: 2016-07-21 20:48:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2016 o 19:41, b...@g...com pisze:

> Nic mi się nie porąbało. To był przerywnik między cukinią nadziewaną, focaccią z
fetą i truskawkami / czerwoną porzeczką i serem pleśniowym, chłodnikiem z botwinki
oraz naleśnikami z dżemem z pomidorów :P

A' propos chłodnika - jadłam ostatnio dość nietypową wersję. Zamiast
ogórka był w nim drobno pokrojony seler naciowy, a posypany był kwiatami
świeżej lawendy. Poza tym wyglądał dość tradycyjnie, gdyby nie to że
podano go w szerokim kieliszku koktajlowym. ;)

Ewa

9. Data: 2016-07-21 21:13:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> [...]
> świeżej lawendy. Poza tym wyglądał dość tradycyjnie, gdyby nie to że
> podano go w szerokim kieliszku koktajlowym. ;)

A' propos lawendy -- z jej kwiatów robiłem przed laty napój fermentowany,
coś jak podpiwek czy kwas chlebowy. Dobry był, a na upalne dni znakomity.
Do szerokich kieliszków koktajlowych też by pasował.

--
Jarek

10. Data: 2016-07-21 21:37:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A' propos lawendy -- z jej kwiatów robiłem przed laty napój fermentowany,
> coś jak podpiwek czy kwas chlebowy. Dobry był, a na upalne dni znakomity.
> Do szerokich kieliszków koktajlowych też by pasował.

Szczerze mówiąc lawenda bardziej pasuje mi do przemysłu
drogeryjno-perfumeryjnego niż spożywczego, ale nie powiem, ciekawe to
było doświadczenie. Być może lawenda w wersji przefermentowanej byłaby
jeszcze ciekawsza.

Ewa

Tatar z kurczaka
Mastercook kuchenka gazowa