Dekoloryzator do włosów

1. Data: 2007-04-20 15:23:58

Temat: Dekoloryzator do włosów
Od: "rosak" <...@...w> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
piszę w imieniu żony, kilka miesięcy temu zafarbowała włosy szamponem "do 24
myć" Palette na kolor czarny (naturalnie ma średni brąz) i w ogóle nie chce
zejść, a myła już z 70 razy. Ktoś jej powiedział że pomoże tylko
dekoloryzator, jednak wolałbym zasięgnąć opinii większości. Godzinę temu
oglądała w TV jakąś amerykańską metamorfozę czy coś w tym stylu i tam bez
problemu "zdjęli" kobiecie czarną farbę z włosów, tylko nie mówili czym.
Zaznaczę że ma bardzo mocne włosy, których wszyscy jej zazdroszczą, może
dlatego ten szampon się tak trzyma?
Czy dekoloryzator usunie tylko szampon i wyjdzie z tego naturalny kolor
włosów czy wyjdzie nie wiadomo co i trzeba będzie farbować?
Poradźcie coś na to.. Zależy mi na tym bo żona mnie straszy że jak nic się
nie uda to zetnie te włosy :/
rosak

2. Data: 2007-04-20 16:59:59

Temat: Re: Dekoloryzator do włosów
Od: "Freyja" <f...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rosak" napisał w

> [...]
> włosów czy wyjdzie nie wiadomo co i trzeba będzie farbować?
> Poradźcie coś na to.. Zależy mi na tym bo żona mnie straszy że jak nic się

Stanowczo odradzam samodzielne stosowanie dekoloryzatora. Kolor naturalny
nie wyjdzie nigdy, włosy przybiorą nieciekawy, rudo-blond odcień
(paskudny!), a tam,
gdzie są jaśniejsze, będę niemal żółte. Szampon Palette to takie paskudztwo,
które miałam na końcówkach włosów przez prawie dwa lata, mimo ze włosy myję
codziennie. Fryzjerzy bardzo go nie lubią odbarwiać, bo jak powiedziała mi
kiedyś moja stylistka, zawiera składniki bardzo trudne do usunięcia.
Tak czy inaczej radzę wysłać żonę do dobrego fryzjera, niech zrobi jej
balejaż. Po jednym zabiegu włosy nie bedą miały jednolitego i naturalnego
odcienia, ale bedą jaśniejsze. Za kilka miesięcy zabieg mozna powtórzyć,
zblizając sie juz do naturalnego odcienia. W ten sposób nie trzeba będzie
obcinać włosów, a kolor bedzie ładniejszy.

3. Data: 2007-04-23 09:58:59

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rosak <...@...w> napisał(a):
> [...]
> włosów czy wyjdzie nie wiadomo co i trzeba będzie farbować?
> Poradźcie coś na to.. Zależy mi na tym bo żona mnie straszy że jak nic się

ten szampon po prostu nie zmywa się z włosów, nie ona pierwsza się na niego
nabrała. może teraz tylko czekać aż włosy jej odrosną, farbując je na coraz
jaśniejszy kolor (oczywiście będą chwytały tylko odrosty, a na czarnych co
najwyżej połysk), robić pasemka i czekać, aż włosy odrosną albo poddać się
dekoloryzacji u fryzjera. nie ma sensu tego zabiegu robić samemu, gdyż bardzo
niszczy on włosy, a po nim i tak trzeba zafarbować włosy na kolor docelowy.

e-bizuteria Zakupy!!!
[Wroc]Tipserka poszukiwana - Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie?
Problemy ze skórą... prośba o poradę [trochę długawe]
piłka rehabilitacyjna zamiast krzesła
plamy