zielone buty

1. Data: 2007-04-21 19:54:49

Temat: zielone buty
Od: toshka <toshka@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
zwracam sie do uzytkownikow z pytaniem/prosba - czy wiecie moze gdzie
mozna kupic zielone buty (cos zblizonego wygladem do tych
[niekoniecznie takie dlugie nosy]:
http://republika.pl/toshka/buty.jpg,
http://republika.pl/toshka/buty2.jpg [zdjecia pochodza z allegro])?
w gre wchodza zakupy w Gliwicach, Tychach, Katowicach, Mikolowie i
ewentualnie w Chorzowie, aukcje internetowe mnie nie interesuja -
musze mierzyc przed kupnem, co but to inny rozmiar...
do tego zielona/oliwkowa sztruksowa (ale grube prazki) marynarka, nie
zakiet...

mam nadzieje, ze pomozecie :)
pozdrawiam serdecznie
--
http://www.grupa.szantymaniak.pl/?toshka
gg 945317 toshka @ interia.pl

2. Data: 2007-04-22 11:37:17

Temat: Re: zielone buty
Od: "Gosia" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "toshka" <toshka@.gazeta.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> musze mierzyc przed kupnem, co but to inny rozmiar...
> do tego zielona/oliwkowa sztruksowa (ale grube prazki) marynarka, nie

Hey

Troszke sie usmialam jak zobaczylam te buty bo wlasnie wczoraj kupilam
dokladnie takie same jak na zdjeciu i sa zielone tzn taka wiesz jakby brudna
zielen.
Buty kupilam na targu w Tychach ale nie w tej wielkiej hali tylko na tych
"budkach".
Niedaleko budki z zoologicznym tyle ze po przeciwnej stronie tego sklepu.
Niestety sa ostatnie numery wiec musialabys sie pospieszyc.
Oprocz tych zielonych byly jeszcze takie czarne i ciemno brazowe i na
wystawie byly rozmiary 38.
Z racji tego iz sa to ostatnie numery kosztuja 60zl.
Dzis wlasnie poszlam w nich pierwszy raz do kosciola i hmmmm jakby to
powiedziec - czuje ze beda opcierac a przynajmniej na poczatku.

Pozdrawiam i zycze milych zakupow.

PS Napisz jak je kupisz :-)

Gosiaczek

3. Data: 2007-04-22 12:03:04

Od: toshka <toshka@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako "Gosia" <b...@m...pl> nabazgrała:

>Buty kupilam na targu w Tychach ale nie w tej wielkiej hali tylko na tych
>"budkach".
>Niedaleko budki z zoologicznym tyle ze po przeciwnej stronie tego sklepu.

mam wejsc od strony Bramy Slonca czy od Pilsudskiego?

>Niestety sa ostatnie numery wiec musialabys sie pospieszyc.

a wiesz moze w jakich godzinach jest otwate to stoisko?

>Pozdrawiam i zycze milych zakupow.
>PS Napisz jak je kupisz :-)

ok, napisze :)
(odezwij sie do mnie na maila plz, toshka@.gazeta.pl (kropeczke usunac
:) )

4. Data: 2007-04-22 17:21:56

Od: "malaga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ewentualnie w Chorzowie, aukcje internetowe mnie nie interesuja -
> musze mierzyc przed kupnem, co but to inny rozmiar...

Bardzo podobne widzialam w CCC.

5. Data: 2007-04-27 19:45:52

Od: "kt" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo podobne widzialam w CCC.

A ja w Kangurze, wręcz identyczne

6. Data: 2007-05-14 18:01:21

Od: toshka <toshka@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako "Gosia" <b...@m...pl> nabazgrała:

>PS Napisz jak je kupisz :-)

kupiłam ;)
nie takie jak jakich szukałam, ale zawsze :)
jak tylko dorwę cyfraka to zrobię zdjęcie

pzdr

7. Data: 2007-05-16 08:33:56

Od: Hildegarda <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Butki są super. może też się skusze. Mam tej wiosny hopla na punkcie
zielonego kolorku :) Wyszukałam nawet propozycję wizażystek na tę
okoliczność. Polecam wszystkim kochającym ten kolor:
http://blog.rimmel.info/news/view/1015. A macie jakieś sukienki w tym
kolorze na oku?

Dekoloryzator do włosów
e-bizuteria Zakupy!!!
[Wroc]Tipserka poszukiwana - Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie?
Problemy ze skórą... prośba o poradę [trochę długawe]
piłka rehabilitacyjna zamiast krzesła