Dekorowanie pierniczków świątecznych

1. Data: 2004-11-30 08:30:52

Temat: Dekorowanie pierniczków świątecznych
Od: "szulik" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wątki piernikowe przeczytane :)

Ale mam pytanie - w którym momencie dekoruje się pierniczki? I jak? Poprostu
przed pieczeniem poukładać na nich co tam się chce? (migdałki, hmm...co
jeszcze? :)

No i co do sławnego przepisu Anki - jak długo się je piecze?

Dzięki,

Szulik, bez doświadczenia pierniczkowego :)

1. Data: 2004-11-30 10:38:37

Temat: Re: Dekorowanie pierniczków świątecznych
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Nov 2004 09:30:52 +0100, Waćpanna lub Waćpan *szulik*, w
wiadomości news:<news:cohb3t$nqm$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> Ale mam pytanie - w którym momencie dekoruje się pierniczki? I jak? Poprostu
> przed pieczeniem poukładać na nich co tam się chce? (migdałki, hmm...co
> jeszcze? :)

Ja dekoruję tak po tygodniu od upieczenia, cały czas leżą w puszkach, a jak
mam czas, to je lukruję, posypuję, migdałuję i co mi tam jeszcze przyjdzie
do głowy. I potem znowu do puszek.

> No i co do sławnego przepisu Anki - jak długo się je piecze?

Aż się pięknie zarumienią, zbrązowią. Przy pierwszej partii jest to około
10-15 minut, potem następne idą szybciej.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

allegro
Jaka mikrofalowke
Baklazan ze skórą czy bez?
Maszyna do pop cornu
Lazania ze szpinakiem - co do tego podac?