Depresja ?? co robić ??

1. Data: 2006-02-01 22:45:19

Temat: Depresja ?? co robić ??
Od: Maras <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się do szanownego grupowiczów z takim oto problemem:
mój ojciec, od ponad 20-stu lat leczy się psychiatrycznie niby na
depresję. Piszę "niby", bo lekarze do tej pory sami na 100 % nie
potrafią określić co mu naprawdę dolega, najbliżej by pasowała
depresja lękowa. On sam zaś twierdzi, że jest zdrowy. Był już dwa razy
hospitalizowany w szpitalu psychiatrycznym i klinice psychiatrycznej
(po próbie samobójczej i ataku silnego pobudzenia). Od początku
zeszłego roku odczuwa bardzo silne suszenie w ustach, oraz jakieś
"ciągnięcia" w mięśniach. Powoduje to u Niego brak chęci wykonywania
jakiegokolwiek wysiłku fizycznego tzn.: wychodzenia po zakupy, po
węgiel do piwnicy itp. Dni spędza na leżeniu, bądź patrzeniu w
telewizor (zamyśla się).
Ciągnięcia te ustąpiły latem a suszenie tylko częściowo. Wychodząc do
lekarza i tak musi mieć ze sobą butelkę z wodą. Ostatnio objawy te
nasiliły się.
Jego lekarz prowadzący rozkłada ręce i nic na te dolegliwości nie może
poradzić, prócz kombinacji z lekami. Miał robione różne badania (krwi,
moczu) ale wg lekarza wyniki ma bez zastrzeżeń.
Miał robiony również rezonans magnetyczny mózgu, on również nie wykrył
żadnych zmian.
Moje pytanie brzmi: do jakiego lekarza się udać, jakie jeszcze badania
przeprowadzić, bo po ostatniej radzie psychiatry, żeby udać się do
internisty, to ręce mi opadają.

2. Data: 2006-02-03 09:37:25

Temat: Re: Depresja ?? co robić ??
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 01 Feb 2006 23:45:19 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Maras, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Moje pytanie brzmi: do jakiego lekarza się udać, jakie jeszcze badania
> przeprowadzić, bo po ostatniej radzie psychiatry, żeby udać się do
> internisty, to ręce mi opadają.

A sprobuj tate wyslac na badanie kalu - tzn. wyslac probke do badania :)
Ja z powodow osobistych wglebilam sie ostatnio w temat i jestem lekko
przerazona jak dziwne (lacznie z psychicznymi) objawy moze dawac zakazenie
jakimis pasozytami jelitowymi. Ale przede wszystkim - jak bardzo ten sposob
diagnostyki jest lekcewazony.
Jesli jestes z Warszawy moge podac Ci namiary na super lekarke ktora robi
takie badania.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2006-02-05 19:12:57

Od: Maras <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Feb 2006 10:37:25 +0100, La Luna
<b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>diagnostyki jest lekcewazony.
>Jesli jestes z Warszawy moge podac Ci namiary na super lekarke ktora robi

No ale ojciec leczy się psychiatrycznie już dwadzieścia kilka lat.
Mało prawdopodobne, żeby jeszcze miał "towarzysza", chociaż z higieną
u Niego jest nienajlepiej. Właściwie z ogólnych takich badań, to
został już chyba tylko kał.

4. Data: 2006-02-05 21:40:08

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 05 Feb 2006 20:12:57 +0100, *Maras*
<news:6bjcu1lfs8bm7q6e565vi7aqcu81adngq3@4ax.com> napisał(a):

> No ale ojciec leczy się psychiatrycznie już dwadzieścia kilka lat.

I jeszcze przez tyle lat się nie wyleczył? To co to za leczenie :-(

--
Kaja

5. Data: 2006-02-06 23:23:14

Od: Maras <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Feb 2006 22:40:08 +0100, Kaja <k...@n...ma.wp.pl> wrote:

>I jeszcze przez tyle lat się nie wyleczył? To co to za leczenie :-(

Największy problem tutaj tkwi raczej w osobowości ojca. Po prostu
lekarzowi nie mówi prawdy. Trochę to zagmatwane, ale tak po prostu
jest. Choroba w połaczeniu z jego charakterem jest raczej
niewyleczalna.

6. Data: 2006-02-07 11:38:33

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 07 Feb 2006 00:23:14 +0100, *Maras*
<news:rdmfu1t5vc197rk9srergok00g10qrvudt@4ax.com> napisał(a):

> [...]
> lekarzowi nie mówi prawdy. Trochę to zagmatwane, ale tak po prostu
> jest. Choroba w połaczeniu z jego charakterem jest raczej

Czy to może chorobliwe kłamanie?
Moja siostrzenica tak ma, ale jej matka nigdy na to nie leczyła i to jest
już jej wina.

--
Kaja

Morfologia - płytki krwi
Zimne katody UV i szkodliwość na organizm człowieka
Gdy drętwieją palce - neurolog ?
Psiankowate, czyli pomidory , ziemniaki....
jedynacy