Dieta wegetarianska a DO

11. Data: 2006-08-25 13:29:05

Temat: Re: Dieta wegetarianska a DO
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Nasza rehabilitacja nic Tobie nie pomoże, bo najważniejszymi są nauczyciele
> w osobie Jeffa i Coolera.

Juz raz Cie prosilem, bys podarowal sobie wycieczki osobiste pod moim
adresem. Nie dociera? Nie potrafisz sie powstrzymac?

12. Data: 2006-08-25 13:47:01

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Już parę razy tu pisano, że na DO można być wegetarianinem. Sam też o tym
> pisałem.
> Ale przecież nie każdy wegetarianin jest na DO. Stąd te przepychanki. Z
> tymi, którzy
> preferują wegetariańskie obyczaje typu mąka (pieczywo), oleje do
> wszystkiego, warzywa
> tonami a omijają szerokim łukiem jaja i masło.

..czlowieku przestan bredzic....przeciez ty sam nie stosujesz zadnej DO,
bowiem tzw. dieta DO, zaklada stosowanie SCISLYCH proporcji B:T:W....

.napisz czlowiekowi wyraznie, ze ty sam kiedy ta prawidlowa DO stosowales
i przestrzegales ustalonych proporcji, to miales bardzo powazne problemy
zdrowotne...

..znalazlem wlasnie w necie twoje posty z przed kilku lat, w ktorych
uskarzasz sie na wiele dolegliwosci kiedy zalecen DO dokladnie pilnowales....

Dlaczego wiec uparcie ukrywasz te fakty i mataczysz??

..napisz grupowiczowi jaka ty diete teraz stosujesz, a nie twierdz,
ze nadal jestes na DO, bo w ten spsob wprowadzasz ewidentnie celowo ludzi
w blad...tylko ze ja sie pytam, po co to robisz ?..pisz PRAWDE ....

======
Jeff

13. Data: 2006-08-25 14:01:16

Od: "Jeff " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Już parę razy tu pisano, że na DO można być wegetarianinem. Sam też o tym
> pisałem.
> Ale przecież nie każdy wegetarianin jest na DO. Stąd te przepychanki.

acha...jeszcze jedno, przepychanki tez sa z zupelnie innego powodu....wiec
znowu mijasz sie z prawda....

> tymi, którzy
> preferują wegetariańskie obyczaje typu mąka (pieczywo), oleje do
> wszystkiego, warzywa
> tonami a omijają szerokim łukiem jaja i masło.

...ja nie jestem wegetarianinem, ale musze to skomentowac, bo znowu widze
ze majaczysz....
Posluchaj gosciu, na zadnej diecie nie zjada sie tonami warzyw, nawet na
wegetarianskiej...ponado kiedys proponowalem ci abys sie sprobowal dowiedziec
jakie ilosci pozywienia zaleca obowiazujaca piramida zdrowia i co to jest
tzw. pojecie PORCJI w/g tej piramidy..

..niesty zlekcewazyles to co ci proponowalem....wiec nic dziwnego, ze nie
majac zielonego pojecia o tych powyzszych sprawach, nadal piszesz brednie o
zalecenich tejze piramidy zdrowia...

.i to jest glowny powod nieporozumien, ze ty chcesz sie wypowiadzac
autorytatywnie na tematy o ktorych nie masz i nie chcesz miec nawet bladego
pojecia...

=====
Jeff

14. Data: 2006-08-25 15:22:35

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> o poczuciu misji jaka maja do spelnienia wege na tej
> ziemi i kilka innych "kwiatkow" tego typu. :)

Tak, czytałam, że to z wegetarian wyjdzie "nadzieja dla udręczonej
ludzkości", wegetarianie rozmawiają z Bogiem niczym Paracelsus, a
jeden z nich jest prorokiem przepowiedzianym w księdze Eklezjasty (a
może to był Ezechiel, nie chce mi się sprawdzać).
Wegetarianie też pisywali namietnie do Watykanu niosąc uzdrowienie
Janowi Pawłowi II, tylko ich sitwa mączno-klerykalna nie puściła.
Ech, rozczuliłam się. Napisał św. Jan od Optykalipsy coś nowego, czy
ciągle trzeba się śmiać z tych samych proroctw?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

15. Data: 2006-08-25 17:16:54

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
113yz94bp6dl9$....@f...net...
> [...]
> Ech, rozczuliłam się. Napisał św. Jan od Optykalipsy coś nowego, czy
> ciągle trzeba się śmiać z tych samych proroctw?

to wszystko bylo na psw!? no no, a co masz do powiedzenia o misji i
wyzszosci wege?

Jurek

16. Data: 2006-08-25 17:19:09

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
ecmv0l$je9$...@i...gazeta.pl...
> ..czlowieku przestan bredzic...

tylko tobie to wolno!!!

>.przeciez ty sam nie stosujesz zadnej DO,
> bowiem tzw. dieta DO, zaklada stosowanie SCISLYCH proporcji B:T:W....

i to jest za trudne do zrozumienia dla ciebie ! :)))))

Jurek

17. Data: 2006-08-25 17:22:20

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff " <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
ecmvrc$mu4$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> dowiedziec
> jakie ilosci pozywienia zaleca obowiazujaca piramida zdrowia i co to jest

wciagu roku (kalendarzowego) to ile tych warzyw wychodzi? przepraszam
ZNAWCO ;)

> ..niesty zlekcewazyles to co ci proponowalem....wiec nic dziwnego, ze nie
> majac zielonego pojecia o tych powyzszych sprawach, nadal piszesz brednie
> zalecenich tejze piramidy zdrowia...

no to wyjasnij to o "wszechwiedzaca" :)))))

> .i to jest glowny powod nieporozumien, ze ty chcesz sie wypowiadzac
> autorytatywnie na tematy o ktorych nie masz i nie chcesz miec nawet
> bladego
> pojecia...

a co ty powiesz o szkodliwym wplywie zjadanego tluszczu na owlosienie? :)))

Jurek

18. Data: 2006-08-25 17:24:10

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> a écrit dans le message de news:
ecmt0a$eoa$...@a...news.tpi.pl...
> Nasza rehabilitacja nic Tobie nie pomoże, bo najważniejszymi są
> nauczyciele w osobie Jeffa i Coolera.

> Pozdrawiam Jurek M.

z postu ponizej (OE)wynika ze juz mamy dwoje ktorzy "sobie nie zycza" ;)))

Jurek

19. Data: 2006-08-25 19:03:06

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pilnowales....
> Dlaczego wiec uparcie ukrywasz te fakty i mataczysz??

Uparcie ukrywam te fakty ... człowieku ... czy potrafisz przeczytać SIEBIE?
Ukrywam ... mataczę ... hehehe ... to niby skąd masz te informacje?
Wykradłeś
z mojego prywatnego sejfu??? Nie. Są przecież opublikowane.

> ..napisz grupowiczowi jaka ty diete teraz stosujesz, a nie twierdz,
> ze nadal jestes na DO,

Co, adwokat grupowicza?

> bo w ten spsob wprowadzasz ewidentnie celowo ludzi
> w blad...tylko ze ja sie pytam, po co to robisz ?..pisz PRAWDE ....
> Jeff

Na czyj użytek? Twój czy grupowicza, o którym wspominasz?
Kiedyś próbowałem napisać nt temat dużo. Ale z Tobą nie da się
dyskutować. Jakże mi przykro ...
jangr

20. Data: 2006-08-25 19:17:10

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> majac zielonego pojecia o tych powyzszych sprawach, nadal piszesz brednie

Ja nie piszę o zaleceniach ale o praktyce. Jak się je pokarm mało kaloryczny
i mało wartościowy, je się go wagowo więcej. Dodatkowo spożycie
węglowodanów jako główny napęd powoduje dużo większą niż na DO produkcję
insuliny i okresowy wysoki jej poziom we krwi. Mechanizmy przeregulowywania
tego poziomu dodatkowo powodują cykliczne poczucie głodu co powoduje wzrost
spożycia - znów pokarmu o niskiej jakości żywieniowej, co napędza tę
spiralę. Jeff, tłumaczyłem ostatni raz. Jeśli i tym razem nie pojmiesz,
trudno.

> .i to jest glowny powod nieporozumien, ze ty chcesz sie wypowiadzac
> autorytatywnie na tematy o ktorych nie masz i nie chcesz miec nawet
> bladego pojecia...
> Jeff

Poczytaj trochę książek z medycyny, fizjologii i biochemii, to
podyskutujemy.
W przeciwnym razie daruj sobie udział w dyskusji na tematy, które
są Ci kolego obce.

jangr

Burak - najbardziej pogardzanym warzywem;)
Ali, fan diety rabinow i jego kulturalne dyskusje o dietach:)
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
Do Sz. P. Sławomira Matewckiego
Re: Opinia IŻ o DO