Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych

161. Data: 2007-03-02 09:21:59

Temat: Re: Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a):

> A podobno dzieci poczęte przez "starszych" panów sa zdolniejsze itp. czyli
> BARDZIEJ WARTOŚCIOWE ;)

A urodzone przez starsze panie bardziej narażone na pewne defekty
genetyczne ;) Co ciekawe, widać wyraźnie, że im ludzie dłużej żyją tym
mniej dzieci w ciągu swego życia płodzą co powoduje, że na dłuższą metę
i tak wygrywają Ci, którz się na potęgę mnożą bo w dłuższym okresie
czasu przewagę uzyskuje się ilościa a nie jakością. Nie dawno czytałem w
jakimś tygodniku o teorii według której kołem napędowym ludzkich dziejów
i kluczem wedle którego niektóre Państwa stają się Hegemonami innych
jest nadmierna ilość młodych mężczyzn. A wojny są tylko naturalną metodą
regulacji tej ilości ;)

> A że starszy człowiek wcale nie musi być kulą u nogi wiemy np. od Rzymian
> którzy stanowiska państwowe uzależniali min. od osiągniętego wieku ;)

Owszem. Tylko wygooglaj sobie jaki wiek w tamtym czasie kwalifikował do
grupy starcy... ;)

j.

162. Data: 2007-03-02 09:24:10

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a):

> Skoncentruj się na podpisach ;) żeby mieć o czymś zdanie trzeba to np.
> samemu sprawdzic itp. a nie opierać się na czyjejś opinii.

Mama mówi uważaj bo gorąca a Sławuś i tak wsadza swoją różową roczkę do
wrzątku? ;PPP A wydawać by się mogło, że selekcja naturalna już dawno
wyeliminowała takie naiwne jednostki... ;PPP

j.

163. Data: 2007-03-02 13:05:41

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Owszem. Tylko wygooglaj sobie jaki wiek w tamtym czasie kwalifikował do
> grupy starcy... ;)

sam tego nie potrafisz zrobic!? moze przestan wymagac od innych i sam
(postaraj sie!) cos napisz :)

Jurek

164. Data: 2007-03-02 13:06:31

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrzątku? ;PPP A wydawać by się mogło, że selekcja naturalna już dawno
> wyeliminowała takie naiwne jednostki... ;PPP

jeztes zywym dowodem na to ze nie :)

Jurek

165. Data: 2007-03-02 13:15:35

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@a...pl> a écrit dans le message de news:
4...@n...onet.pl...
> Jesli ten lekarz nie mial czasu zapoznac sie z twoja dokumentacja medyczna

no!!!!! on nie mila czasu ani na studiowanie mojego "dosier", ani na
spotkanie z lekarzami tzw"opty". To spotkanie zorganizowanu mu tylko dlatego
ze bardzo sie domagal i przynudzal okrutnie. To jest dokladnie tak samo jak
z toba, domagasz sie , a jak Ci podsunac "pod nos" informacje to wykrecasz
sie" sianem". Pamietasz nasza dyskusje o paradoksie francuskim, napracowalem
sie, naznajdowalem zrodel a Ty co zrobilas?

> (o ile oczywiscie ja posiadasz), to mozna znalezc innego i w ogole inne
> wyjscie
> z sytuacji, aby taka sprawe naglosnic.

nie wiem czy w Kanadzie masz dostep do biezacych informacji z Polski, ale
poszukaj informacji o tym, jak skonczyla sie interwencja pewnego posla(do
sejmu RP), ktory osmielil sie zglosic zapytanie o wplywie DO na cukrzyce! .
A to byl posel "osoba urzedowa". To co ja "jureczek francuski" moge?

> Mozna tez sprobowac to opublikowac w jakims czasopismie, ale trzeba miec
> wyniki
> badan kontrolnych z kilku lat.

wbajki to Ty jeszcze wierzysz!?

> Jest caly wachlarz mozliwosci, a nie tylko wyklocanie sie z ludzmi po
> niszowych
> grupach dyskysyjnych.

grupa jak grupa , ani gorsza ani lepsza.

Jurek

166. Data: 2007-03-02 13:34:43

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@a...pl> a écrit dans le message de news:
4...@n...onet.pl...
> acha....czyli Kali moze sie do mnie zwracac per annaklay, jacek, jeff-owa
> itp itd ble, ble ble... oraz bluzgac, wyszydzac, wysmiewac, czepiac sie
> grupowo
> i w pojedynke kiedy tylko kwestionuje opty brednie na tematy dietetyczne.
> A jak Kali dostaje odpowiedz na swoim poziomie, to sie to Kalemu nie
> podoba ?.
> Kalemu jest przykro ?? Kali czuje sie obrazony? Ponizony? Niedoceniony?

francuskiemu jureczkowi to ...wisi :)))

> Acha....to jednak dowodow nie mamy zadnych. Jednym slowem tylko demagogia,
> mitomania i konfabulacja:)

nie jestes dla mnie ZADNYM autorytetem , a tym bardziej osoba ktora uwazam
za kogos z kim mozna spokojnie wymieniac poglady. Nasze wspolne "kontakty"
trwaja od lat, i do czego jestes zdolna to ja juz wiem :)))

> he,he, he...pelne usta wrzaskliwych frazesow, a jak przychodzi do
> konkretow to
> woda w gebie i d**pa zbita

czy Ty wiesz co to jest dokumentacja medyczna? skoro czegos sie domagasz to
powinnas chociaz miec cien pojecia o tym o czym mowisz. Dla mnie jestes
znerwicoana opetana misyjnym zacieciem osoba, ktorej trudno powtrzymac sie
od wscieklych atatkow na kazdego kto nie pada na kolana przed twoja
tajemna(!!!) wszech-wiedza dietetyczna :))) A taka osoba jest ostatnia
ktorej mial bym ochote cokolwiek ujawniac.

> A tak na marginesie, to chcialbym wiedziec dlaczego mnie nazywasz
> pacjentka? Jesli juz, to pacjentem.

no!!!!

le nim tez nie jestem. Zreszta jakie to ma znaczenie w sieci internetowej?
> Wazne jet to co sie pisze, a nie kto pisze.

tylko ze Ciebie to ja juz znam od zbyt dlugiego czasu zeby dac sie nabrac na
te "plewy" :)

> A ciebie pytam na grupie dyskusyjnej o to, czy ty potrafisz zachowywac sie
> dyskutowac jak normalny czlowiek, a nie jak niedorobiony kretyn, ktory
> tylko
> ogranicza sie do glupkowatoego dogadywania kazdej osobie ktora nie zgadza
> sie
> z pseudonaukowymi wariacjami na tematy medyczno-dieteyczne, uprawianymi
> przez
> optymalnych oszolomw.

dlugo to swoich nerwowo nie utrzymalas na wodzy, kilka zdan i krach!!!!!

> Dziwi cie ze dostajesz riposty adekwatne do twoch atakow personalnych?
> Nie zaczepiaj glupkowato pierwszy, to i nie oberwiesz.

juz sie boje! a co z moim dostepem do internetu? bo jak widzisz nie mam
zadnych problemow a czas leci :)

> Ponadto, podaj tu zaraz linki do tych moich rzekomych atakow wscieklosci i
> rzeki
> bluzgow, chetnie sobie je zobacze.
> Jesli tego nie zrobisz to po prostu wiadomo, ze to tylko kolejne
> bezpodstawne
> oszczerstwa pod moim adresem.

po ilu takich pokazach, wreszcie dotrze do Ciebie, ze jestes
mega-super-specjalistka od takich "wystepow". Przypomne Ci tylko ze nawet
Cooler mial Cie dosyci to mimo ze przez dlugi okres czasu bardzo ostro
sekundowala temu co on pisla :))))

> Oczerniasz pierwszy, a potem masz pretensje do innych ze ci nieodpuszcza.

no! "a ty masz wszy" ;)

>Tylko nie zapomnij kochanienki,

w te slowa do mnie!!!? , ja facet od zawsze i do grobowej deski, bez zadnych
ciagat do "innosci" :)))

>podac linkow do twoich atakow wscieklosci,
> agresji i bluzgow na mnie oraz linkow do "artystycznych wystepow" twoich
> optykolezkow:), a szczegolnie optymalnej krysi. O.K ?:)

ok!!!

> Znozwu pitolisz? W gre slowek sie bawisz, ciuciubabke, a moze w "a kuku"?

a moze w ustalanie kto jest jakiej plci i dlaczego ma z tym problemy?

> Skoro nie zalezy ci na opinii innych ludzi,

Ty jestes tylko JEDNA!!!! osoba, i nie staraj sie o stanowisko wyraziciela
opinii wszystkich, bo poparcie to bedziesz marne i bliskie jednego glosu
(swojego!)

Jurek

167. Data: 2007-03-02 13:51:26

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> [...]
> sejmu RP), ktory osmielil sie zglosic zapytanie o wplywie DO na cukrzyce! .
> A to byl posel "osoba urzedowa". To co ja "jureczek francuski" moge?

Hmm... Ja nie mieszkam w Kanadzie, prawie na bierząco śledzę co dzieje się
w polskiej polityce i takiej interpelacji poselskiej nie przypominam sobie.
Możesz więc coś więcej o tym napisać? Jakieś konkrety, fakty? ;)

j.

168. Data: 2007-03-02 14:03:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> I ten brak siekaczy na starość tłumaczysz kiepską odmiennością
> osobniczą?...genetyką?... czy to jest jednak sprawa jego złego odżywiania?

maialam wrazenie, ze to Ty sie znasz na uzebieniu u zwierzat...

iwon(K)a

169. Data: 2007-03-02 14:04:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> wrote in message

> Skoncentruj się na podpisach ;) żeby mieć o czymś zdanie trzeba to np.
> samemu sprawdzic itp. a nie opierać się na czyjejś opinii.

Ty zaczynajac optymalna diete nie sprawdziles jej na sobie, uwierzyles
temu co pisza inni, co napisal Kwasniewski. skad czerpales wiedze
jak masz ja stosowac?? z ksiazki- a wiec? odpowiedz sobie teraz sam.

iwon(K)a

170. Data: 2007-03-02 16:49:29

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mama mówi uważaj bo gorąca a Sławuś i tak wsadza swoją różową roczkę do
> wrzątku? ;PPP A wydawać by się mogło, że selekcja naturalna już dawno
> wyeliminowała takie naiwne jednostki... ;PPP

Dalibóg nie słyszałem ;P ;)

--
"Wiesz, mam wrazenie, jakbym rozmawial z idiota, ktory nie potrafi objac
kontekstu wypowiedzi, wyrywa z niej fragmenty zdan i probuje cos

do Pawlickiego
"Dieta zwalcza raka"
dieta warzywno owocowa
Masło.