Dlaczego??

1. Data: 2003-05-05 10:29:30

Temat: Re: Dlaczego??
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:b93tpu$gt7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Sorry - źle trafiłem. Namnożyło się postów na grupie przez
> ostatnie kilka dni, przeskakiwałem wątki dość pospiesznie,
> odpisałem "na gorąco". Potem doczytałem dokładniej... Dużo
> lepiej bym zrobił, gdybym tym razem siedział cicho.

Że grzmi i się błyska?
Czasami koncentracja energii jest zbyt duża
i musi się uwolnić. Zwłaszcza gdy to "netorozumienie"
ze strony osób, które powinny rozumieć..

> Spróbuję innym razem. :-)

Czy coś w mojej odpowiedzi było nie tak??

> Miłego wieczoru życzę.

Żartowniś z Waćpana..

> P.S. Wpadł mi jakiś czas temu w oko jeden Twój post (z 22 marca,
> coś o imprezach młodzieżowych). Bardzo mnie korciło, aby go
> skomentować. Powstrzymałem się jednak, gdyż musiałbym chyba
> zrobić przegląd wszystkich swoich dotychczasowych tekstów.
> Ani ja, ani grupa by tego nie przeżyła. ;-)

Zaciekawiłeś mnie! :)
Chętnie wyjaśnię, tylko nic w moim archiwum
z datą 13 marca nie widzę! :)

E.

1. Data: 2003-05-05 11:15:48

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PanSowa:
> Jasne, dlatego udajesz uposledzonego ;p ;))

Hmmm.... a co w tym zlego? :)))

Bardzo lubie stwarzac niedorzeczne sytuacje. Sa takie...
niekonwencjonalne. :D

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2003-05-05 11:27:45

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobić przegląd wszystkich swoich dotychczasowych tekstów.
> Ani ja, ani grupa by tego nie przeżyła. ;-)

Ach, już znalazłam! :)
Nie wiem dlaczego zafiksowałam się na tym 13-tym..
chyba wciąż za dużo wokół zakłóceń i zakłócaczy..
No to już wiem dlaczego wpadł Ci w oko :)
Czekam w takim razie na komentarz..
Czyżbyś się nie zgadzał?
E.

1. Data: 2003-05-05 11:47:30

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl>

> Bardzo lubie stwarzac niedorzeczne sytuacje. Sa takie...
> niekonwencjonalne. :D

Rozczulające :PP

P.

1. Data: 2003-05-05 11:54:04

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:
> Rozczulające :PP

Zabawne. :)

Czarek

1. Data: 2003-05-05 12:17:37

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> Dlaczego wy faceci nie powiecie przy kolegach jak rozmawiacie z dziewczyna
> przez telefon ze ja kochacie? znam to z wlasnego przykladu (oczywiscie
> obrazilam sie smiertelnie na swego chlopaka:) i kiedy spytalam go po
> wszystkim czemu tego nie powiedzial, zaczal sie wykrecac jak may
> chlopiec :) )i teraz
> zobaczylam to w telewizij na reklamie (reklama telefonu:) ). ja nie mam
> problemow powiedziec tego przy kolezankach.
> wiec jak to jest?
>
> pozdr
> Kasia

masz faktycznie problem :)

zrób test
powiedz mu: bardzo mi zależy, żebyś przy kolegach powiedział
że mnie kochasz (to mnie dowartościuje, poczuję się kobietą)

myślisz, że tego nie zrobi? (a może wymyśli inny sposób?) :o)

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-05 12:23:20

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak <e...@N...gazeta.pl>

<snip>
> powiedz mu: bardzo mi zależy, żebyś przy kolegach powiedział
> że mnie kochasz (to mnie dowartościuje, poczuję się kobietą)
>
> myślisz, że tego nie zrobi? (a może wymyśli inny sposób?) :o)

Na przykład powie tak:

"Kocham Cię?"

P.

1. Data: 2003-05-05 12:32:39

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> ksRobak <e...@N...gazeta.pl>
>
> <snip>

> Na przykład powie tak:
>
> "Kocham Cię?"
>
> P.

eeee.. ;)
coś pokręciłeś :-)
przecież w języku mówionym (artykulacja) nie występują duże litery?

:-)
ksRobak

--
Ala ma Kota

1. Data: 2003-05-05 14:33:33

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" napisała:

> [...]
> Nie wiem dlaczego zafiksowałam się na tym 13-tym..
> chyba wciąż za dużo wokół zakłóceń i zakłócaczy..
> No to już wiem dlaczego wpadł Ci w oko :)

Nie o to chodzi.

Napisałem wcześniej, że musiałbym zrobić przegląd wszystkich
swoich postów, zapomniałem wspomnieć o SYNTEZIE. I dopisaniu
kupy nowego tekstu.

Zrobię tak. Odpiszę tytułami postów, których nie napiszę.
Chodzi o imprezy młodzieżowe, na których jest trawa, piguły,
alkohol i seks.

> Jak tu piszą niektórzy, ewolucja wie co robi ;).
> Gorsze (słabsze) geny ponoć same się unicestwią,
> na przykład z powodu dewiacji i chorób.
> Zaczęłam już też wierzyć, że o to chodzi i niewiele da się zrobić.. Przecież
> te dzieci doskonale wiedzą co szkodzi
> a jednak to robią. Może tak musi być by ich geny wyginęły?

"Nasze życie to tylko bezcelowa igraszka genetyczna, ale czy mamy się
tylko bezradnie przyglądać, jak nasze geny wypadają z dalszej gry?"

> Nie pozostaje nic innego jak mieć dobry kontakt z własnymi
> dziećmi. Wiem że to możliwe, więc nie załamuj się :).
> Możesz próbować ratować jednostki, jeśli one same do tego
> dojrzeją. Bez chęci dwustronnej trudna sprawa.
> No i mądrzy wychowawcy! ci są najważniejsi.
> Jeszcze się zdarzają, choć coraz rzadziej jakby.

"Podatność/odporność na presję grupy (co do podejmowania
idiotycznych i destrukcyjnych zachowań) w zależności od poziomu
samoakceptacji człowieka (poczucia własnej wartości)".

"Czy podstawy dobrej samooceny zdobywamy w dzieciństwie?"
(przede wszystkim).

"Kryzys współczesnej rodziny". (najdłuższy esej, trzy zasadnicze
powody, ale już zapomniałem, jakie ;-) ).

"Wpływ problemów między małżonkami i rozwodów na poziom
poczucia własnej wartości ich dzieci".

"Wpływ poziomu samoakceptacji partnerów na umiejętność budowy
trwałych, dojrzałych związków".

"Dlaczego kobiety gorzej niż mężczyźni radzą sobie w świecie
liberalnych zasad moralnych?"

"Wychowanie dzieci - stresowe? bezstresowe? nagrody? kary?
upominanie? chwalenie?".

Z grubsza tyle tematów, i jeszcze kilka pobocznych. Wszystko się
ze wszystkim wiąże (oczywiście nie tylko wyłącznie tak, jak sugerują
powyższe tytuły). Aby samemu zrozumieć całokształt i aby
spróbować to jakoś rozsądnie wyłożyć, musiałbym napisać niemal
o wszystkim - o człowieku małym i dużym, stosunkach damsko-
męskich, rodzinie, w końcu o społeczeństwie we współczesnym
świecie. A pewnie i tak bym namotał i pokręcił, naraził się na krytykę,
stracił kupę czasu i spotkał się z zarzutem, że za długie posty piszę. ;-)

Zresztą jest sporo innych piszących, często moim zdaniem bardzo
rozsądnie - jedyny problem w tym, że wypowiedzi składające się
na określoną całość (którą mam na myśli) są w wyjątkowej rozsypce.
Znajdzie się ktoś, kto zbierze je wszystkie do kupki i napisze... post?
Chyba raczej książkę. Myślę o tym. ;-)

Jeszcze trochę życia przed nami - mam nadzieję. Poskubiemy zatem
nie raz i nie dwa razy ten czy ów temat, a tymczasem wypycham
kilka innych zaległości i wracam do RR (real reality).

Pozdrawiam wiosennie.

--
Sławek

1. Data: 2003-05-06 00:10:53

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> masz faktycznie problem  :)

i to straszny!!!;)

> zrób test
> powiedz mu: bardzo mi zależy, żebyś przy kolegach powiedział
> że mnie kochasz  (to mnie dowartościuje, poczuję się kobietą)

sek w tym ze ja nie chce go testowac i nie chce sie dowartosciowywac w zaden
sposob jego kosztem. pomyslalam tylko ze skoro mnie kocha (a przynajmniej tak
twierdzi) to nie bedzie dla niego zadnym problemem wypowiedzenie tych waznych
slow.

> myślisz, że tego nie zrobi? (a może wymyśli inny sposób?)   :o)

a bo ja wiem....

> :-)
> ksRobak
kasia