Dlaczego jeden ulozy kostke Rubika a drugi nie?

1. Data: 2002-10-05 18:00:23

Temat: Dlaczego jeden ulozy kostke Rubika a drugi nie?
Od: "Bartek" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego jeden ulozy kostke Rubika a drugi nie?

2. Data: 2002-10-05 18:13:59

Temat: Re: Dlaczego jeden ulozy kostke Rubika a drugi nie?
Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Oct 2002 20:00:23 +0200, "Bartek" <d...@i...pl>
wrote:

>Dlaczego jeden ulozy kostke Rubika a drugi nie?

Wyobraznia przestrzenna, po za tym terning czyni
mistrza.
Mozna cwiczyc podstawowe ruchy rozwiazujace.

Kostka jest akurat bardzo bodrze rozpracowana.
Bazujac na matematycznej teorii grup napisano
program komputerowy ukladajacy kostke w 6
jednolitych kolorow z dowolnego stanu poczatkowego.

3. Data: 2002-10-05 19:11:31

Od: "Kaja" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek z adresu <d...@i...pl> napisał w artykule

> Dlaczego jeden ulozy kostke Rubika a drugi nie?

Może mu się po prostu nie chce?

Kaja

4. Data: 2002-10-05 19:35:36

Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzik zwany Bartek, w wiadomosci news:ann9b2$ctu$1@news2.tpi.pl
napisal:
> Dlaczego jeden ulozy kostke Rubika a drugi nie?

Jeden wie jak ja ukladac - drugi nie.
Mozna sie nauczyc ukladania kostki :)) To sa okreslone sekwencje ruchow.
--
Neo[EZN]
http://wroclaw.dolny.slask.pl - Wroclaw na starej fotografii

5. Data: 2002-10-05 19:42:12

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

phi, jaki problem ulozyc kostke Rubika, jak bylem malym chlopcem to sie
bawilem :)))))))))))

6. Data: 2002-10-06 00:03:30

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> Ludzik zwany Bartek, w wiadomosci news:ann9b2$ctu$1@news2.tpi.pl
>
> Jeden wie jak ja ukladac - drugi nie.
> Mozna sie nauczyc ukladania kostki :)) To sa okreslone sekwencje ruchow.

Pytanie raczej dotyczyło układania kostki jak nikt wcześniej nie podał tej
osobie sekwencji ruchów...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

7. Data: 2002-10-06 06:37:07

Od: "mer" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie natomiast bardzo nudzi takie "bezsensowe" używanie mózgu jak na przykład kostka
rubika czy
szachy. Gry komputerowe to dla mnie takie beznadziejnie smętne plamy na monitorze.

Dla mnie życie codzienne z uczeniem się nowych rzeczy i zarabianiem kasy jest dużo
bardziej
intrygujące.

8. Data: 2002-10-06 08:34:45

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak mozesz tak mowic, gry sa znacznie ciekawsze od zycia codziennego. Ja
bede zyc aby zarobic na nowego komp i gierke, to jest zycie :))))))

--

WiseMan
w...@N...SPAM.wp.pl

9. Data: 2002-10-06 09:21:47

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

mer wrote:

> [...]
>
> Dla mnie życie codzienne z uczeniem się nowych rzeczy i zarabianiem kasy jest dużo

No to uważaj, żebyś przypadkiem podczas zarabiania kasy nie spotkał
kogoś, kto, jak piszesz "bezsensownie" używa mózgu, bo możesz się
lekko ździwić.

--
Andrzej Stypula
PGP6.5.8 id: C0C45A43 #### Linux user #139673 ##########################

10. Data: 2002-10-06 10:06:46

Od: "mer" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mnie moze zdziwic? Ze jego to nie nudzi. To juz wiem dawno, ale ja pisalem, ze
mnie to nudzi.

katar... :-(
RSI zespół cieśni nadgarstka
Encorton - skutki uboczne