Dlaczego kopytka wychodzą mi szare?

31. Data: 2012-10-10 17:52:24

Temat: Re: Dlaczego kopytka wychodzą mi szare?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, ze nic, ale nie twierdź, ze to kopytka.

I nie pyzy. Ha.

qr.a
--
także i nie gniotki.

32. Data: 2012-10-10 18:07:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Oct 2012 19:52:24 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-10-10 16:12, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> I nie pyzy. Ha.
>
> qr.a

Ale za to nożyce.
(by XL)

33. Data: 2012-10-10 18:18:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 października 2012 19:48:06 UTC+2 użytkownik Aicha napisał:

> Oczy mi się szeroko otwarły ze zdziwienia, gdy zobaczyłam reklamę
> "Kopytka czy leniwe". Toż to jakaś profanacja leniwców. Właśnie z powodu
> tego BEZ.

Tak jak w kopytkach może być trochę twarogu, tak w leniwych ziemniaków :-)

Stalker

34. Data: 2012-10-10 18:19:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Oct 2012 11:18:01 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Tak jak w kopytkach może być trochę twarogu, tak w leniwych ziemniaków :-)

Tyle że pierwsze słyszę, aby te "trochę twarogu" miało działanie
wybielające ciasto.

(by XL)

35. Data: 2012-10-10 19:01:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-10 20:19, Ikselka pisze:

> Tyle że pierwsze słyszę, aby te "trochę twarogu" miało działanie
> wybielające ciasto.

Zmieniasz front? Przed chwilą twierdziłaś, że z twarogiem to nie
kopytka. 333-)

Co do białości ciasta - nie pisałam, że na pewno twaróg na to pomaga, to
była tylko sugestia.

Ewa

36. Data: 2012-10-10 19:09:16

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-10 20:18, Stalker pisze:

> Tak jak w kopytkach może być trochę twarogu, tak w leniwych ziemniaków :-)

Trochę tak, ale nie 54% (składu torebki z fixem) :)

37. Data: 2012-10-10 19:10:10

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-10 19:47, Aicha pisze:

> Oczy mi się szeroko otwarły ze zdziwienia, gdy zobaczyłam reklamę
> "Kopytka czy leniwe". Toż to jakaś profanacja leniwców. Właśnie z
> powodu tego BEZ.

Też mnie właśnie to zdziwiło, ale widocznie ludzie dodają ziemniaków do
leniwców.

Ewa

38. Data: 2012-10-10 19:27:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Oct 2012 21:01:51 +0200, medea napisał(a):

> Zmieniasz front? Przed chwilą twierdziłaś, że z twarogiem to nie
> kopytka. 333-)

A co to ma do białości? - TERAZ mówię o BIAŁOŚCI, nie rozpatruję
kopytek-nie-kopytek. Czytaj uwaznie.

> Co do białości ciasta - nie pisałam, że na pewno twaróg na to pomaga, to
> była tylko sugestia.

Sugestia w sprawie białości.

(by XL)

39. Data: 2012-10-11 07:37:53

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 października 2012 21:10:17 UTC+2 użytkownik medea napisał:

> Te� mnie w�a�nie to zdziwi�o, ale widocznie ludzie dodaj� ziemniak�w do
leniwc�w.

W "Kuchni polskiej" z 1985 roku są dwie wersje leniwych pierogów - z ziemniakami i
bez.

Ja zawsze /tradycja domowa, nie książkowa/ robię leniwe z ziemniakami. I tak je też
nazywamy ;-)

Ania

Forma do bagietek - warto?
Czajniki