Dlaczego kura przeszła ulicę?

11. Data: 2017-08-19 21:37:03

Temat: Re: Dlaczego kura przeszła ulicę?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Ziobru: Tej kurze już dziękujemy.

Komorowski: Dunki nie są najpiękniejszymi kobietami, a to były... kóry!

12. Data: 2017-08-19 21:45:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Ziobru^2: Już nikt nigdy przez tę kurę życia pozbawiony nie będzie.

Tusku: "Ja nie znam sprawy, nie męczcie mnie. Są kury za to
odpowiedzialne."
Opis: odpowiedź na pytanie dziennikarzy o sytuację na
Lubelszczyźnie, gdzie kilkanaście miejscowości zostało odciętych od świata
w wyniku obfitych opadów śniegu, Warszawa, 1 lutego 2014.

13. Data: 2017-08-19 21:48:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Ziobru^2: Już nikt nigdy przez tę kurę życia pozbawiony nie będzie.

Petru: "Prognozy, że frank będzie niedługo kosztował 4 kury, są oderwane od
rzeczywistości."
Opis: wypowiedź w Polskim Radiu Jedynce, 2014.

Aborcja u zgwałconej 10-latki?
Neo-naziści w Charlottesville
sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)
Jak to "po bożemu" możemy zinterpretować?
Przypomina mi to ikselkę