Dlaczego mąż chce do mamy?

następny post »
From: "Marudzik" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Dlaczego mąż chce do mamy?
Date: Wed, 19 Nov 2003 11:27:41 +0100

Czy mąż ma prawo zmuszać żonę do regularnych spotkań z teściami, jeśli ona
tego nie chce? Kontakty z teściami są poprawne, ale wyjazdy męczące i brak
czasu na własne sprawy. Dlaczego niektórzy mężowie nie dostrzegają potrzeb
własnej rodziny, nie potrzebują pobyć sam na sam tylko z żoną i dzieckiem,
ale potrzebne im do szczęścia regularne spotkania z mamą? Może im źle w
małżeństwie? Ja tak nie mam, widuję się z rodzicami w miarę możliwości i
potrzeb, a nie z obowiązku. Jak myślicie, czy taki "obowiązek" istnieje?
Inna sprawa to oczekiwania teściów, najlepiej zamieszkać z nimi albo oddać
im dziecko na wychowanie.
Żona